Friday, December 3, 2010

殘酷

你估影呢張相嘅一分鐘前,發生乜野事呢?


行經樓下公園時,見有一團黑影走入草堆,又聽到一D zap zap聲;

見有個阿叔企喺度望,問佢究竟係乜嚟架呢?

原來係一隻斑鳩on烚烚咕咕,咕咕散步嘅時候,突然一隻野貓從草堆撲出, 一野就捉住隻斑鳩,仲識得得扯甩D毛先食。。。

所以草地遺留下一堆羽毛

呢個咪大自然囉


今日格言:唔想做斑鳩,唯有強化自己,週圍其實好多野貓架

15 意見:

卡臣 said...

唔想做斑鳩
經常要進修

JC said...

隻貓真係食左斑鳩呀?成隻食哂?場面係咪好血腥?

naruto said...

卡臣:
我做野貓架

JC:
佢lay埋食,睇唔到佢有幾血腥喎

supageti said...

..... 無野講

maymay said...

好有哲理咁喎~~

TY said...

.. 我成日以為貓會吼果D麻雀size既雀仔.. 估唔到斑鳩咁大隻佢都攪得掂...

naruto said...

supageti:
無野講都留言真係感激流涕,實情係鼻敏感呢兩日番左嚟

maymay:
使乜講,Y理仲多呀

TY:
麻雀動作快呀,又細隻,食一隻斑鳩頂到幾日啦

ayclui said...

唔想做斑鳩
經常要進修

呢句掂呀~

斑鳩不"嬲" 都on 烚烚o架啦, 行到埋去都唔會飛走, 麻雀醒好多...
大自然汰弱留強, 好正常丫~

naruto said...

ayclui:
好多人都似斑鳩,on 烚烚

l.minor said...

我以為隻貓張隻斑鳩放咗入雪櫃,遲d先拎黎食潻...

naruto said...

l.minor:
半隻紅燒,半隻剌身

卡臣 said...

我做野貓架
乜都無有怕

L L said...

haha, 我諗起名篇 "貓捕雀" !

largeheadboy said...

我認我係斑鳩,on 烚烚

naruto said...

卡臣:
我做野貓架
最叻係八卦

laulong:
未聽過㖭

largeheadboy:
你呢個答案攪到我忍唔住答:ON 鳩鳩

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...