Wednesday, December 29, 2010

香港大學上山頂﹣相簿

舊年已經行過一次,由大學經龍虎山徑行上山頂,今日主要睇相簿。。。

1/大學﹣比起上次,轉左GF1真係靚好多呀!(但係GF2出左啦,有無人買左呀?)


2/和平獎﹣係呀,我擺明玩野


3/打碟﹣大學入面竟然勁多蝴碟,學人打下碟,都唔錯喎


4/打蟻﹣已經完全控制影蟻技巧,無難度


5/成蟲﹣仲打埋蟲,呢隻蟲成左年,係成蟲


6/紅葉﹣香港少紅色楓葉,呢隻都唔錯呀


7/紅葉2﹣呢種就第一次見啦,好有聖誕氣氛


8/仲有好靚嘅茶花(有無人知呢種茶花全名?最低開估)


9/爛葉﹣除左靚花靚葉,仲有爛葉


10/雲霧﹣上到山頂,一大堆雲飄過嚟,形成呢個奇景,變左灰色


11/雲霧2﹣似唔似國畫呀?


上邊答案開估。。。笑到肚痛呀!

16 意見:

卡臣 said...

大頭茶?
largeheadtea?

最喜歡2&9

Ellen老師 said...

大頭茶~~大頭仔個友達喎!

l.minor said...

GF2蠢蠢欲動中,呢兩日研究緊Panasonic d mount同鏡,但GF2無咗轉盤又攪到我有d擔心,不過touch screen又好似令我覺得solve到無轉盤嘅問題,其實唔係我用...

2.和平獎好野!不過都令我諗起夏韶聲

6.呢隻小心啊!我唔太肯定呢隻係咪野漆樹,high到會皮膚敏感架!

大頭英文名係咪叫Gordon? XD

naruto said...

卡臣:
大頭茶,意思係大頭仔沖嘅茶

9穿哂洞都鍾意?

Ellen老師:
可能係細佬

l.minor:
唔係你用即係老婆用啦,照計OK架喎,GF1都user friendly, 進化左又細架左啱女生用喎

6果隻會痕架?我成日影相都左掂右掂,都試過敏感

點解係gordon呀?唔係tai tao咩?

l.minor said...

如果去郊野影花花草草都係小心d好,特別colorful果d

點解叫Gordon?因為我見你張相寫大頭茶嘅英文係Hong Kong Gordonia

XD

l.minor said...

其實買GF2嘅意欲都非常強烈....
不過我又睇過一篇野講GF1出嘅相比GF2 sharp同自然d,所以...都係要睇清楚d

largeheadboy said...

女友二號都有啲心動~

大頭茶同我好 friend 架,我成日同佢行街睇戲唱 k 架

naruto said...

l.minor:
其實盡量唔掂架啦,不過有事影得太埋就會"hi"到囉

係喎,gordonia喎

係咩,GF2 D色差D咩?我無睇過呢篇㖭

largeheadboy:
心郁就買啦,gordon

l.minor said...

唉~啱啱睇完用開LX3用家買咗GF2,見佢有d後悔咁喎~夜景同閃光function都無LX3咁好...不過LX3景深就當然無GF2咁好...我老婆都係用開LX3...煩惱中

TY said...

我鍾意10號國畫喎!

用家GF1,但係我無諗住轉GF2,因為唔鍾意touch screen, 好似變左用iphone影相咁.

I.minor, 點解唔考慮LX5呢?

naruto said...

l.minor:
夜景同閃光一向都係panasonic弱項,LX3夜景OK咩?

帶老婆去百老滙試下機囉,揸上手睇下有無feel先囉!

TY:
我都唔鍾意touch screen,似玩具

新鮮人 said...

相拍得不錯!

naruto said...

新鮮人:
多謝~

ayclui said...

5 號...獨嬴.
GF2...蝦子餅話啱我喎...睇下點~

naruto said...

ayclui:
來來來,加入panasonic group

l.minor said...

TY:
因為用開LX3,睇過之前LX5嘅分別,就係control noise好d,另外就係zoom遠d,重要賣四千幾蚊,對於用開LX3嘅人黎講,好似唔係太值,但我知道LX5都係一部好機

naruto:
其實咁,部LX3真係無野好"彈",樣樣都唔錯,色水靚,大光圈,靚仔~

另外LX3夜景都可以呀,不過高ISO都係死得(呢d係所有細機通病),而家部LX3入咗廠,因為個zoom制同shutter有小小問題,不過都係claim保險,一月中先有得攞番.

細機我自己都鍾意Panasonic,除咗因為Panasonic靚仔之外,覺得俾咗咁嘅價錢,佢都俾番同等嘅野你,咁多牌子最唔鍾意用Sony~

搵日我自己先落百記試下機先,唔啱都廢事叫老婆去lu,不過我之前聽佢口風,好似都鍾意部機(虛榮心呀~)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...