Friday, September 12, 2008

HEA

終於可以抖一抖,去意粉屋食COMPASS CARD特價二人餐,$208,略嫌份量少D啫。


食完仲夠時間去聯合買D精神食糧,爽呀!


我都睇書架,幾勤力

8 意見:

Ogake said...

喂~ 我預計你會有個快樂中秋~~Enjoy!

casper said...

呵呵...我都估你今個中秋人月兩團月!! ;)

我唔理, 下次我又要同你食個二人套餐, 哈哈!!

Anonymous said...

大叔~二人套餐~
好sweet sweet喔~
呵呵呵~

naruto said...

ogake:
yeah!!

casper:
咪口輕輕,幾時先

邪留丸~ :
同朋友食咋喎,一D都冇sweet嘅感覺

Anonymous said...

意粉屋的信用咭套餐比正價的份量少,我自己試過食,朋友都提出過呢一點,感覺上好唔老實啦。

naruto said...

karvitz:
我填意見書都係填份量少

casper said...

i prefer end of this month, 出糧可以食豪d!! ;)

naruto said...

就咁決定

豪d即係食大家樂呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...