Monday, September 15, 2008

中秋奇遇


搭小巴竟然見到司機係衛蘭,問吓佢近况先。。。
naruto:咦!你咪係Janice?

Janice:你咁都認到我,我帶咗黑超喎!

naruto:點解你會揸小巴嘅?

Janice:都要搵食架,我比阿Neon雪藏呀!

naruto:報紙話你解咗凍,仲開演唱會格

Janice:個名就係我,阿Neon諗住叫阿蕉扮我出場呀,佢話化個舞台妝,無人認到喎!

naruto:咁到時邊個代阿蕉做表演嘉賓?

Janice:盧苑茵

5 意見:

Ogake said...

嫁左俾個姓秦既~

casper said...

無聊, 不過我鍾意!

naruto said...

OGAKE:
聊中自有聊高手

casper:
咁你都答爹,你都好聊吖

casper said...

唔聊都唔睇你個卜啦...

卡臣 said...

估唔到一年後neon整多兩件衛蘭

政界仲有個盧吳衛蘭

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...