Tuesday, September 9, 2008

唔駛食素啦

咁多年嚟見到你個樣,唔食素都唔得;從今開始,可以食肉啦!再見,素菜餃。

9 意見:

Ogake said...

佢個樣成日都笑騎騎,都唔知有咩咁好笑~

supageti said...

唔可以以貌取人既,民建聯之中我對佢印象算幾好,雖然有時好似傻下傻下,但佢真係肯幫人,又唔會針對啲異見人士,甚至有時會聯手搞野,佢落選真係有 d 可惜。反而自由黨兩大頭頭、譚香文同劉千石落選,我就覺得抵佢地死。

Anonymous said...

我無投素菜餃,但我投阿邊個都無當選喎 :D

Anonymous said...

"以貌取人"正是網主職業, 興趣, 嗜好, 專長, 習慣....跟絕大部份人類一樣!

naruto said...

ogake:
佢唔笑你仲驚

意粉:
我又真係一向都以貌取人,仲真係準架,相又心生呀!

欣宜:
我投阿邊個當選喎

火星人:
咁清楚我嘅,識我架?

casper said...

一個未"索"!

naruto said...

casper:
一個"字",係嘛?

Anonymous said...

四年前及八年前都好憎佢,但今年選舉前開始對佢有點改觀,雖然未至於要投票俾佢,但辛辛苦苦見到佢都做到下野,好可惜今年終於符碌入唔到去,可惜。

卡臣 said...

暗裡叫好

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...