Monday, September 22, 2008

狗狗寫真

上星期,一班model準時到達影樓,好熱鬧。

model一號:BULL...人仔細細,兩歲大,咪睇佢外表可愛,其實成日鬧主人


model二號:PANDA...歲半大,非常活躍,又非常聰明,睇吓D相幾靚


model三四五號,唔記得D名,兩隻女一隻仔,三隻都好難影,廿張都唔中一張


匯應通遊戲:
邊隻最卡娃兒呢?
1/一號,2/二號,3/三號, 4/四號, 5/五號
估中又抽中嘅朋友可以獲得過期月餅一盒或伊利牛奶一箱

9 意見:

casper said...

我鍾意一號!
不過如果我中咗, 我會送返你月餅一盒同伊利牛奶一箱俾你當聖誕禮物!!

Anonymous said...

我投2號長毛
伊利牛奶好飲啊~

casper said...

um... 二號個樣太smart, 我鍾意狗狗個樣蠢蠢咁, 咁先可愛!!

naruto, 如果我羸左, 麻煩你將我中左嘅伊利牛奶送俾欣宜, 以是我對佢嘅一篇心意!!

Ogake said...

隻隻都好可愛呀~ 俾著係我隻小狗,一早怒奔左去啦~~

如果我中左獎,麻煩你將D禮物送去慈善機構啦~ 我一向都喜歡咁處理的~

Anonymous said...

二號好醒目, 三四五好COOL, 二號啦唔該!
PS:我唔要D咁既獎品!用匿名投票呀!

largeheadboy said...

我鍾意二號仔
獎品我都唔駛喇,我屋企都仲有~~

Anonymous said...

鍾意五號多啲喎~

naruto said...

to ALL:
答案係四號,無人中獎,下期累積至兩盒月餅或伊利牛奶兩箱

to:匿名:
豬朋咪玩野

卡臣 said...

PANDA...最逗我喜歡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...