Wednesday, September 17, 2008

中秋番外篇﹣小黑洞

中秋除咗落公園睇D細路玩“煲蠟的未來世界“,仲可以做乜?答案係可以增肥,以下係我嘅紀錄片

經過公和有D口痕,食豆腐炒麵同芝麻糊溝豆腐花先,美味


太興嘅下午茶餐蛋麵餐,隔幾日食一次,yummy


至愛餐廳之一。。。佐敦北京酒樓,食至燒雞同炒麵,平靚正


至愛餐廳之二。。。九龍城泰式美食,至鍾意佢個湯河同炒河,可惜今次試個泰式炒河,有蝦米,成為今次唯一食唔哂嘅食物


油麻地夏銘記,以為會好得,但我覺得合格咋,雖然魚片唔腥,但雞粉味重


臨瞓就梗係食月餅啦,重要揀多黃喎!



中國揀太空人上月球千祈咪揀我,後果自負

6 意見:

casper said...

下次叫佢走蝦米啦, 阿醒!

maymay said...

又一個人去飲茶牙?亞伯~

John To said...

中國揀太空人上月球咁又點ne?
驚你食咗成個月球佢呀?

supageti said...

發夢無咁早啦,阿叔 ~~

Ogake said...

餐蛋麵好味~但最邪惡~
泰式炒耶菜苗又係我至愛呀~ 但呢排都唔食得住~~ 愈睇愈餓~~ 都係食片麥包頂下肚先~

naruto said...

casper:
我一向都唔係幾醒

maymay:
今勻有人陪呀

John To:
見乜啃乜

意粉:
瞓得唔好,無夢發

OGAKE:
今日又食餐蛋麵

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...