Saturday, September 13, 2008

淋浴巨星陳偉特約 ﹣廣州真騎呢(5) 完結篇

成架地鐵都賣呢個廣告。。。


咩叫男科醫院?醫乜架呢?醫嗰D野架?

英文寫得仲曖昧,Cure Male Problems Please Come To Male Hospital Of Guangzhou....
Problems喎,咩野problem呢?

咁多錢賣廣告,好多人有嗰D病架?

9 意見:

Anonymous said...

中秋節快樂呀大叔 ^^

Anonymous said...

有疑問嗎去睇下囉~大叔
哈哈~
p.s:中秋節快樂~

supageti said...

係囉,你親身去了解下咪知囉 ~ 哈哈 ~~

naruto said...

欣宜:
U2

邪留丸~ :
我怕羞

意粉:
咪啦!個醫生餵我飲三鹿牌奶粉點算

Ogake said...

餵你飲~ 我估你會嘔奶~

naruto said...

OGAKE:
嘔屎

casper said...

唔係wow, 我去深圳, 珠海都好多男科醫院廣告, 唔通大陸咁多男人有病?

naruto said...

BB飲錯奶粉,男人怕且食左有問題散裝生粉

卡臣 said...

我有需要去一去

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...