Thursday, November 8, 2007

我的嗜好一,漫畫

早幾日執屋,想將收藏十多廿年的漫畫清理一下,執極唔完,投降。
其實漫畫佔我童年至現在一個極重要嘅位置。。。
遇挫折時,會記起"將太"不屈不撓的性格
“課長島耕作“學曉辦工室政治
“味吉陽一"教識我煮嘢食,但續集變咗阿仔做主角
"櫻桃小丸子"有無惹起你嘅共鳴?
"金田一/柯南"腦筋訓練,你估到邊個係兇手嗎?
"白鳥麗子"用少女漫畫包裝講屎尿屁,一絕
經典中嘅經典“稻中兵團“,到今日睇番都仲笑到反肚
仲記得比人話過似粗劣嘅"小新",但性格又似“五代裕作“喎
"死亡筆記"勁食腦,但記唔記得佢嘅前作"棋魂“?
懷念“小吉"嘅軟雪糕,鳥山明你去咗邊?
見到"城市獵人"再續變成玻璃心,即買,點知一開始惠香釘蓋,嬲爆!
“犬夜叉“嘅琥珀,日本版發展到終於要死,激氣
"capeta"連roadshow都做,勁呀
近年最鍾意‘日式面包王",今年都完埋,仲有邊套值得追?


呢度係我部份珍藏,你睇過幾多?

3 意見:

卡臣 said...

我只追看中華英雄咋

l.minor said...

naruto:
一睇你嘅時光機系列,em...應該淨係睇過男兒當入樽,不過呢本你都啱?

卡臣:
我都有睇,睇到馬榮成俾黃玉朗斬,跟住就無睇

naruto said...

卡臣/I.minor:
我呢篇早期零回應嘅得兩位鼎力留言,唔駛食白果呀

卡臣:
中華英雄我唔啱,香港只追過百分百感覺/風雲

l.minor:
啱,追貼架當年

而家真係睇得少,好似無邊本令我想追,得番琴之森林仲打動到我

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...