Wednesday, November 28, 2007

樂壇五大奇"疤"

我心目中當今樂壇最難聽歌聲

第五位。。。何超(姨)
如果唔係搭巴士,見到Roadshow 節目內何超小姐嘅訪問,都唔知佢仍活躍樂壇

篇訪問大致話外國主流歌手Bjork可做非主流音樂,點解我唔得。。。
結論:有錢真好

第四位。。。葉世榮
Beyond年代無聽過佢唱歌,直至近幾年佢獨立發展

咦!你唱緊㗎啦?
結論:三甲不入,可惜

第三位。。。盧巧音
曾經買過佢嘅碟,但唱Live實在超哂班,應改名盧走音

結論:不進則退(休)

第二位。。。yumiko
試吓佢唱live時唔睇歌詞字幕,測試吓自己嘅聽覺能力,幾好玩㗎。

結論:去拍戲算啦

第一位。。。黃家強
由細憎到大,健康又愉快,每粒音皆留彌於走音邊緣,難度絕對十分,將香港樂壇推向深淵邁向重要一步

結論:聽佢唱"喇渣"回家,只想叫佢自己早D回家

本來beyond三子皆上榜,比面朱奀,貫中得第六。

你地心目中嘅奇"疤"係邊幾位呢?

8 意見:

Ogake said...

樂壇奇"BRA"?~開中我果範渦~~~哈哈!!
數最難聽歌聲,我選:
1. 張柏芝
2. Yumiko
3. 黃E汶
4. 李莉莉
5. 傅泳(Cookies)

光.軍 said...

論走音盧走音真係實至名歸.越唱越差。但佢今次隻Process唔錯喎.歌詞同作曲都好有Heart。

黑柴 said...

中個吓真係痛到爆,完全唔知個波邊樹飛埋嚟!過了二日還是眼紅,視覺模糊,且對光極敏感,於是昨晚去睇眼科,怕有後遺症.經詳細檢查後,沒甚大礙,但液晶體受猛烈撞擊致眼壓偏低,再要一星期才能好轉.

naruto said...

ogake:
張柏芝我都認同,但我當佢唔再出碟,唔count佢囉。
黃E汶,未夠難聽喎
李莉莉,咁都計呀?
傅泳,未聽過Live,不過唱片都聽得出潛質

Yumiko.....五個中一個,give me five

naruto said...

光.軍:
咪就係歌詞同作曲都好有Heart,得個歌者無Heart嗰度死火。

黑柴:
抖夠再打,鍚住自己呀

Anonymous said...

你揀那五位
我覺得除Beyond 兩子外,其他三位都可以接受。Yumiko 和 Candy 除唱live 有好大問題外,他們兩位做的音樂其實唔差。Yumiko 更是英皇最有誠意做碟的歌手,縱然事非不絕,但近兩年她做的碟也不錯。(我有幫襯的!哈哈)

naruto said...

karvitz:
yumiko其實幾特別,有D歌星喺電視或電台可能會即刻轉台,但睇yumiko好有娛樂性,佢一路唱我一路笑

卡臣 said...

我要選鄧麗欣,傅穎,陳文媛,胡杏兒,廖碧兒

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...