Tuesday, November 13, 2007

多謝哂喎

朋友,多謝哂喎!起清我底識送我儍瓜青娃keroro&kururu!多謝。




廢話一則:裏面有無狗狗呢?

12 意見:

Ogake said...

你好小學生,我D小朋友都喜歡keroro的,佢地成日考我呢個咩名果個咩名~我識鬼咩~我估你識晒~

Wordy said...

新一年繼續廢話多籮籮,呵呵呵 ~

Wordy said...

young at heart 真好……

naruto said...

ogake
我對卡通嘅認識,應該係大學生級數喎

wordy
係呀!本來今日出一篇感性嘢,最後都抽起左。都係廢吓好D.

男人老狗 said...

睇睇吓中間嗰隻幾似你喎!

祝你廢得愈來愈有深度。

Ogake said...

出篇感性嘢?不如出篇性感嘢啦!

Wordy said...

唔好掛,我周圍都冇痰盂呀!減肥可以唔駛咁辛苦囉

naruto said...

to: 男人老狗
一早就知,唔止樣似,性格更似。

to:OGAKE
呢句好有80's feel, 扣分。

naruto said...

特別新聞一則:院長失禁問題嚴重,適逢院社厠所爆渠,急需特大鴨型(鵝亦可)痰盂一個或紙尿布一箱。
無記電視記者naruto喺劍橋嘅佈導。

Ogake said...

全部都癲得好勻循下,果然係來自同一間院的~~

Ogake said...

Naruto,我是70's的人,講野有80's feel即係有進步啦!!

Wordy said...

一睇就知你係院友,唔係記者喇

「報道」

又發作,鎖入黑房至得嘞

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...