Tuesday, November 20, 2007

今日放假

1/ 今日(星期一)台慶,放假一天,一個人走去酒樓飲茶,好hea.
細個唔好飲茶,習慣應是從多倫多生活嗰幾個月養成,當時百無聊頼(唔係伯母尿瀨),朝朝揸車與媽到markham飲茶,食特大蝦餃同手掌咁大嘅鳯爪。


2/ 晚上決定煮番餐比自己食。。。雞扒意粉


雞扒+意粉+黃椒+番茄+迷迭香+黑椒。。。攪掂


3/ 噚日睇咗呢套戲,激讚,放呢張wallpaper喺度延續心情。


8 意見:

Ogake said...

放假既日子真係悠閑,我放假都唔係放假既,一屋野等我執 :( 我都好耐無同我的母親,有時可能係父親,去飲茶喇~

Wordy said...

個意粉賣相 OK 噃,貼出來絕對不是獻醜(唔,我識睇識食唔識煮囉 :P)

naruto said...

ogake:我都要執嘢,但執吓又呌下咁囉,快D去做孝順仔啦!我今晚都會返老家同佢地食飯。

wordy:以前煮嘢叻D,噚主要係份量太大,賣相唔靚,又啃唔哂。

男人老狗 said...

乜你係電視台做o架?台慶有假放?

我都好耐無煮嘢食,多數是煮意粉,有機會試你手勢嗎?

naruto said...

男人老狗: 如果喺電視台做,我喺台慶實要表演啦,邊有假放。
煮嘢食啦喎。。。總有機會嘅,煮唔難,地方難。

Ogake said...

我又要試~~~~~~~

光.軍 said...

一個人食早午晚餐我都可以.但一個人飲茶真係無諗過.你有無按傳統帶份報紙作伴?個溫暖牌雞扒意個賣相幾得喎。

naruto said...

ogake: 你又試?諗諗先。。。

光.軍;比你估中,帶報紙坐足一粒鐘

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...