Thursday, November 22, 2007

漫畫精選。。。小吉軟雪糕

各位小朋友,DaDaDeDe精靈樂園陪你識多D, 我DaDa今日介紹精選漫畫
絕對係經典之一,睇完一齊食雪糕囉




下星期再見啦!
DaLaDaLaDaLaDaLaDaLaDaLaDa Hey

13 意見:

Ogake said...

IQ博士係我讀小學時期既大熱卡通,係繼叮噹之後既另一個人回憶~

Ogake said...

另一"個人回憶"~

naruto said...

喺我心目中有好多大熱卡通,但IQ博士排喺頭幾位。

龍珠
聖鬥士星矢
我愛小忌廉
漂零燕
義犬報恩
千年女王
軍曹
火影忍者
玻璃面具
的"色"孖妹
百變小櫻Magic Card
邪留丸王子

Ogake said...

嘩!!你D卡通係上一個年代既~~?????

naruto said...
This comment has been removed by the author.
naruto said...

70's, 80's 90's 00's 齊哂
得三套舊過IQ博士啫。。。
飄零燕
義犬報恩
千年女王

擺明大過你啦,𡃁仔

男人老狗 said...

很久沒有追看卡通,上一套應該是櫻桃小丸子,讀書時特登放下書本,睇完小丸子再讀。

Ogake said...

你擺明咩大過我先???講清楚渦!!!
我部腦出唔到隻字,究竟係咩仔呢?靚仔?乖仔?

naruto said...

男人老狗: 係喎!漏咗小丸子,其實仲漏咗小魔女DoReMe,我以前真係放下書本,卡通行先,所以攪成咁!
話時話,以前最憎星期六,日播臨時(足球/賽車/港台無聊特備節目),一定CUT卡通,賤。

naruto said...

ogake: 睇唔到,自己填。。。

1/ 衰
2/ 肥
3/ "蒙“
4/ 飛
5/ 靚

Ogake said...

我要5丫唔該,第三聲渦~

kateyip said...

火影大大淨係睇無綫架 ??
有套 "藍寶石王子", 唔知係咪你個年代呢 ?
友台有套 "星仔走天涯" 唔知有無睇過 ?

naruto said...

kateyip:
我剩睇無線

"藍寶石王子"。。。我識喎

"星仔走天涯"。。。友台唔睇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...