Friday, November 16, 2007

立山旅遊第十波。。。清里鬼城

第六日喇
離開諏訪,出發往小淵澤,途經野邊山。

野邊山有紅葉


有火車


有菜賣


仲有福山雅治


今天景點一。。。國立天文台,有D似科幻片場地


睇住隻“碟向上升,加埋機械聲,興奮呀!仲以為有激光發射


精選圖片。。。white on white指示牌,唔通係盲人“突“字


今天景點二。。。JR 全路線最高点


開心時刻,但馬牛餐,殺呀!(仲有涉谷系女服務員跪地招待)


餐館門口,尋找不同


去小淵澤outlet,竟失手兩手空空,把鬼。連相都唔登你,登張耶穌光


揸車去清里,往酒店check in,酒店像童話城堡,今日全酒店只有我們一房人客,包哂成間酒店


其實嚟清里嘅原因都係比呢間酒店吸引,你會想會唔會有小矮人同識講嘢嘅白兔從房間走出來。


但睇真D,D氣氛有D陰森,D布公仔面目猙獰,不苟言笑嘅老闆仲有D似科學怪人,原來去咗“愛登士家庭“。


出去個“城“行個圈,五點幾已經黑鬼“蚊蚊“,人都唔多個,似鬼城多D


行到邊D舖頭就拉閘,原來我咁受歡迎


食完飯,一行三人諗住去附近入油,點知油站都收埋。

7 意見:

Ogake said...

間酒店幾得渦,仲要包場~~~正正正~~
去旅行就係咁,D鋪勁早收,好似唔使做生意咁。或者可能係我地香港人寵壞左,夜一夜落街都仲有鋪頭未關門~

男人老狗 said...

你話清里有鬼,我信o架!唔通我們住嗰間酒店有...野?

naruto said...

ogake & 男人老狗
唔駛瞓㗎!陪我開夜呀!半夜都睇blog

ogake
喂!講緊五點半六點喎!平時飯都未食啦,佢地餐廳都Selerium 收埋喎.

男人老狗
間酒店有老野,死野同正野

Wordy said...

正野……邊個嗌我?各位早

naruto said...

wordy
三個都係你,正死老嘢

攞分

Wordy said...

又病發,得我幫你打針先喇

naruto said...

正死老嘢,又屈我病發,喉嚨痛咋喎!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...