Friday, March 9, 2012

東京.伊豆.輕井澤の旅﹣day4(噢,雪) (上)

最後決定去輕井澤,一來直接上野站出發,二來只需要65分鐘,三來朋友未去過,四來上次我嚟大部時間大霧兼落雨

想搭八點幾果班,得番一個位(咁邪),遲一班九點幾至有位,無所謂啦,上野影個圈先
咦!sky tree喎~


呢程車好貴呀,張pass真係賺到突哂呀


車上食早餐,第四日由我至愛嘅腐皮壽司開始,加埋一個靚薯仔麵包,yummy~


到輕井澤時,我嗌左出嚟:吓!雪山?有人滑滑滑雪?
雖然知會凍過東京,我上網check話佢有兩度,但天真嘅我無諗過有雪囉~


第一站係我上次嚟因大雨去唔到嘅雲場池,步行需要30分鐘,有得上網,用google map,(好似)方便左
街上有積雪,屋頂有樹掛,婆婆著到隻糉咁


有太陽曬住反而唔算太凍,沿途都係森林,人影都無個


到雲場池入口啦,真係靚喎,原來佢分左右兩條步道,我揀右,從地圖上睇行到尾轉右可以去舊區銀座,good喎(點會咁順利吖)


又係好多水鴨喎,影呀影,結果踎低時跣到坐左喺度


沿住步道行,景係靚嘅,但相影得唔多,點解呢?


因為步道舖滿雪,好難行,有段直頭要扶住欄杆嚟行,顧住行又好難影相;唉呀,又坐喺度


好啦,行完步道啦,見番馬路,轉右嘅路結哂冰,行左一小段發覺唔對路,向左行google map顯示出番車站,情願出番車站啦
點知,行行下又係呢種結冰路,結果半個鐘嘅路程行左一粒鐘,跣到飛起,鞋都濕埋


幾經辛苦,行左去。。。。竟然係雲場池入口,都好,至少唔使再行冰路
跟google map去舊區銀座,行左作D小路位,見到間靚酒店,乘機問路借廁所兼暖番野

到舊區銀座,哇!好似西部片咁,大部份無開門,有舊草吹過;
見到呢間賣類似旺旺嘅舖頭,即刻買舊醫下肚先,原來可以入去飲茶坐下,狂飲呀,好暖呀,呢130円好抵呀


喂!我要食飯喎,午飯時間喎,無餐廳開門嘅?有雪糕,食左先;
另外,曾經見過當年飲過嘅牛奶機,諗住就嚟食飯唔飲,橫掂車站都有,結果又係衰左
連美術館都唔開,我又興起又扮凍到咀歪左嘅蒙婆麗莎


究竟黑仔嘅小明有無飯食呢?怕凍嘅小明出番馬路係咪可以避過一刧呢?
點解頭頂黑雲越嚟越大呢?請留意下回分解~

13 意見:

卡臣 said...

Monalisa張相十個正!!

Cat said...

咁凍仲食雪糕?咁好唔好食呀?
咁奇怪既?午飯時間食肆都唔開門?

naruto said...

卡臣:
你手牽手果張我都覺得十個正

Cat:
好食喎,有果肉架,我係雪糕怪,日本D雪糕點都要食

naruto said...

cat:
答漏左,我都想知囉,知我點解用得咁少錢啦

largeheadboy said...

好多錯字呀,睇到哩~
例如係雲場池

原來上野呢個位睇到 sky tree 架~

天氣好好呀,如果落埋雨/雪就仲大鑊

black lab said...

嗄!? 你由雲場池行到去三笠会館?

你知道雲場池池畔小路係可以圍住個池行一個圈個可?

naruto said...

大頭:
真係勝在好天氣咋

字。。。改左D啦

black lab:
嗄!? 你由雲場池行到去三笠会館?。。。三笠會館即係舊銀座?係呀,行去呀

佢係一個圈,但係舖哂雪,佢自己個大地圖又顯示向右係舊銀座,咪諗住唔行雪行行人路囉,點知仲衰

lau2tang said...

又無飯開!?
唔怪得你呢個團用咗咁少錢囉~

TY said...

大叔, 你呢個其實係咪減肥團黎架?!!!

naruto said...

lau2tang:
跟錯左減肥團

naruto said...

TY:唉呀,答慢左一步呀

black lab said...

re Naruto:
唔係呀!你寫「跣到飛起,鞋都濕埋」之下嗰張相,嗰度咪係三笠会館囉!既唔喺雲場池又唔喺舊輕銀座。

雲場池的確係可以行到去舊輕銀座架!半個鐘度之嘛,我兩次去都係咁樣行。

naruto said...

三笠会館... 果條街你都認到?咁叻,我都唔記得佢喺邊啦

係行到我相信,不過係冰路囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...