Sunday, March 11, 2012

日本飲料全面睇

有無計過,去一次旅行,會買幾多枝飲品

我呢,今次係13枝



1/呃我錢嘅幪面超人﹣仲要唔好飲喎
2/粟米湯﹣又餓又凍嘅好幫手,入面有粒粒粟米,最重要佢係熱嘅,做埋暖包嘅功能
3/牛奶﹣日本牛奶好好味,呢隻濃味嘅唔錯
4/牛奶﹣呢盒就無乜特別
5/比個樽吸引買左,飲左都唔知佢係乜,汽水啩
6/桃味汽水﹣呢個唔錯
7/橙味汽水﹣無特別
我係茶怪,去到日本梗係勁飲啦
8/應該係煎茶啩,燶味過濃,呢樽我麻麻
9/便利店出嘅綠茶,貪平,但真係OK架喎
10/伊右衛門﹣呢樽次次去都有飲,香港都有得賣,好味
11/伊右衛門(濃)﹣呢樽正呀,我比高分
12/綾鷹﹣另一枝我比高分嘅綠茶
13/伊藤園﹣香港都成日買,今次買貪佢大枝,拎番酒店飲嘅

有無邊枝你地飲過呢?

8 意見:

ayclui said...

D茶好多都飲過, 係唔飲果D不知名嘅汽水囉~最鍾意去日本D超市買o野, 比便利店仲平.

30 Something said...

去日本冬天必飲熱辣辣粟米湯, 夏天就必飲Kagome的蕃茄汁

卡臣 said...

以為去咗選擇網頁

black lab said...

8號仔係焙煎茶。
將茶葉用強火焙煎至茶紅色,特色係入口時有苦澀味,即係你所講嘅燶味。香港應該冇乜地方有得飲,我都係嚟咗日本之後先至識呢種茶。我覺得幾啱我口味呀,我就係鍾意嗰種炒過嘅茶味。

naruto said...

Ayclui:超巿平好多,但買唔得多,重呀

30:未飲過㖭,下次要試

卡臣:唔係消委會咩?

Black lab:之前飲過近似嘅,但呢樽燶味太重呀

TY said...

2) 粟米湯...真係救人一命呀!! 凍冰冰飲佢真係好正!!!!!!
11)伊右衛門(濃)--對我黎講濃得滯, 所以麻麻!

除左茶, 我都幾鍾意飲佢地D果汁同埋乳酪類製品.

naruto said...

TY:
11/伊右衛門(濃)-我係濃的傳人

Ellen老師 said...

除了3,5,6,7
其餘飲過~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...