Tuesday, March 13, 2012

風濕

呢幾晚,瞓落床覺得腰酸酸咁,無理佢,以為坐得多。。。

今晚,條腰硬倔倔,越夜越痛,大脾都赤赤痛,攪乜呢?見到楊怡咁,我驚喎

但呢種感覺又似曾相識,突然醒起,以前打網球因為用錯力,攪到有網球手,翻風落雨就嚟料,之後好番。。。

呢隻痛,其實就係果種,即係風濕。。。。

唉!風濕都有埋,想唔認老都唔得,但。。。請繼續叫我明仔

ps:今晚本來出第五日日本遊,寫左大半,連坐喺度都唔掂,決定改寫”風濕“,日本遊聽日先繼續(如果無再惡化嘅話)

睇住張聽日重點推介先啦

18 意見:

Tat said...

uncle 如果你踎塔時風濕發作,咪起唔到身囉?

naruto said...

Tat:
明仔呀

Tat said...

明仔,如果你踎塔時風濕發作,咪起唔到身囉?

卡臣 said...

最鋒利嘅刀都有生銹嘅一日。

TY said...

明大叔,休息下啦!

個蛋糕好似好好味呀!

Cat said...

我之前膝頭同腳踭痛,貼過殺龍巴C,係就係臭D,不過真係有効架。奔機都OK架,不過查就麻煩D。

largeheadboy said...

開行個抽濕機有冇幫助呀?

l.minor said...

保重啦~

ayclui said...

明大叔,飲少d凍o野, 要學吓養生之道啦~

Ebenezer said...

第一時間,拍兩粒Panadol腰背痛止痛藥止卟痛先啦。

naruto said...

Tat:踎左塔排出毒素唔知有無幫助呢?即係試下先

卡臣:
但係最生銹嘅刀都想有鋒利嘅一日

TY:
好味架,唉呀,想落街買件蛋糕

Cat:一陣落街買嚟試

largeheadboy:
我無抽濕機,得暖爐,其實乾好多架啦

l.minor:謝:)

ayclui:飲少左好多啦,咁凍

Ebenezer:係嘅

lau2tang said...

風濕都可能係血氣唔暢順架~
試下飲嗰隻沖繩黑糖薑蜜啦~

新鮮人 said...

估估下無用,
有没有看中醫?
這才是正道!

Unknown said...

Take care!

攞你命三千 said...

你平時少運動??

naruto said...

lau2tang:
飲左啦,唔關事

不過我真係覺得關血氣事

新鮮人:
未睇,因為今日好好多,行多D反而好D,我相信係凍壞左

quincy:
thanks

三千:
而家靠每星期六日去影相囉,行好多路架,平日仲要餵貓呢,行山嚟架

Tat said...

明仔,你係時候去泰國曬番一轉,排走體內的濕氣啦

naruto said...

Tat:我梗係想啦,但唔使做呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...