Monday, February 4, 2008

爛歌金曲鬥一番。。。第五回 + 提早拜年

越鬥信心越強,竟然可從冷碟王手上取得三分,喜出望外



豬年最後一PLUG,派出斐"星"國際,即係星際(澳門嗰間)嘅旦旦影帝梁朝偉


派台歌係“肉體關係“,歌名好性感啊!但聽落好惡啃啊!




歌詞



好難聽呀,嘉玲,救命呀!


夠爛啩!投ogake定投我?

下週爛歌金曲鬥一番將暫停一次,原因係。。。
-----------------------

我去咗旅行啦!星期一朝早機;之前因中國大雪關係,令團友被困杭州,差D趕唔到返嚟,好彩最後有驚無險,LUCKY.
講返旅行,今次去倫敦同巴黎,初七番,個blog暫停幾日!有嘢就留言啦!有電腦嘅話會試覆。


預早拜個早年,祝大家身體健康,心想事成,日日開心,日日是好日(日日日日日)。(爛歌精神)


出發前已大掃除兼貼咗揮春,幾有新年氣氛,yeah!


出年見 :)

9 意見:

Anonymous said...

雖然偉仔係我由細到大嘅偶像,不過,我都會平心而論...呢首...真係幾難聽!
(忽然想起鄧麗音小姐及其fans...我係咪應該死撐,偉仔唱歌好好聽?)
聽埋你對手嗰首先投票。

supageti said...

新年進步!順風順水!唔好冷親啊,呵呵 ~

Wordy said...

上星期知道杭州大雪,都替你擔心,而家你應該係幾萬尺高空開開心心緊喇。要咩手信好呢?唔要姓何架,哈哈 ~

梁先生唱得差,「肉體裏」最惡頂,但首歌既 production 算 OK,編曲有心思。今回唔投你 lu。

Anonymous said...

本來想投你嫁, (因首歌太正了,懷疑一錄完就出街,應該冇人執過)但因東主有喜, 未能出席, 故本週投ogake!
祝你玩得招積, 住得舒適, 食得超值!
祝各院友新年大吉!

Wordy said...

朱朋,等我替你同其他院友寫張醫生紙,過幾日春節假喇 ^_^

Anonymous said...

易先生神聖不可侵犯,諗起佢個紅館演唱會,著住套西班牙鬥牛裝出場,嘉玲以至一眾粉絲都應該唔介意佢唱成咁...

supageti said...

祝鳴門新年進步、身壯力健、創意滿瀉、心想事成!

黑柴 said...

哈哈!我唔知你同OGAKE有場惡鬥,但讑爛歌,肯定呢首方麗盈-盟主、民主莫屬,我投佢一票!

naruto said...

唉唷!一票都無,輸得咁慘

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...