Wednesday, February 27, 2008

吳浩康與雞翼

臨時放影“吳浩康與雞翼“,原定放影嘅"快獸愛漫遊"暫停放影,聽日繼續。
睇見blog友supageti噚日篇blog敎人整"薯仔炆雞翼“,今晚試吓整先。我加咗洋蔥同蘿蔔,個樣好得呀,餸飯一流。

supageti, 合格啩?


karvitz推介“吳浩康“REALITY CO. LTD.,佢嘅碟其實差唔多買齊;今次零宣傳,去到唱片舖仲要比譚詠倫遮住,真慘情,聽咗一輪,唱好咗,但rock多咗,對我嚟講,略嘈,聽多幾次再講。



supageti,karvitz,唔該哂

9 意見:

Ogake said...

DeepDeepDeep~~我聽晚放工去買~~

naruto said...

ogake:
你聽晚買克勤隻深深深呀?

Anonymous said...

呢隻碟,係少左抒情歌,係嘈左小小,但我岩喎!哈哈!

supageti said...

好得吖!^^

naruto said...

karvitz:
我怕嘈,小嘈嘅棋王/新手都ok。
真人show真係嘈,給愛惜的人/百年孤寂/好勝。。。幾好
一個人第一句以為阿Jan客串

supageti:
多謝

Anonymous said...

呢隻碟我都聽咗,我鍾意《夜巡者》&《我可以》。反而主打兩首都仲未接受到。

naruto said...

black lab:
呢兩隻都幾好

Anonymous said...

〈棋王〉唱得真係幾型。〈給愛惜的人〉好Raw,好舒服。而首〈好勝〉真係好好勝,唱得好放。

naruto said...

karvitz:
同D熟朋友唱K會楝〈棋王〉,因非常容易走音,費事出醜

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...