Friday, February 15, 2008

第八位受害者

根據背景嚟睇,應該係喺某法國酒店影嘅!



快獸有嘢講:我以前天真,而家均真,多謝關心.

7 意見:

Anonymous said...

快獸...你嘅糟遇
實在令人同情...
忘記佢...
要努力活下去呀~

Ogake said...

我都有帶公仔外遊既習慣,影D相返來好得意的,但.....你今次.....你帶既係~~~你自己黎既?????????

supageti said...

鳴門都要加番驗證字詞至得 lu ~

naruto said...

邪留丸:
唔駛同情,佢得閑又會努力影下去,哈哈!

ogake:
我第一次帶咋喎,"tum"阿媽開心,又可拎嚟寫blog.
咩嘢帶自己?未死過呀?
supageti:
驗證字詞?咩嚟㗎?

supageti said...

驗證字詞即係你o係我個 blog 留言每次都要打果 d 字母囉 ~

用黎 verify 留言者係一個生歐歐既人(要睇到先打得啱),唔係機器,understand?

依個 post 第一個留言應該係 spam 黎既。

卡臣 said...

快獸有嘢講:
我以前天真,
而家均真
成日拍寫真

naruto said...

卡臣:
快獸有嘢講:
我以前天真,
而家均真
成日拍寫真
露出小賓賓

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...