Wednesday, January 25, 2012

初二

先講下麻雀大戰,初二再下一城,輸多7底,兩日輸左24底。。。

打麻雀梗係傾廢計啦,老豆話初一時無線個記者妹離譜唔識做人,(大意)問一家準備坐遊輪旅行嘅人:最近有遊輪意外喎,唔擔心咩?仲去嘅?。。。老豆覺得初一有d野應該避忌下。。。


我講起話全盒d食品如角仔係金元寶,咁瓜子係乜呀?媽話yau銀,老豆話:係啦,瓜瓜聲其實可以係。。。
我:又話要避忌下嘅?

下晝,家姐嚟啦;講到我最憎嘅賀年餸。。。蠔屎,我話真係睇你點釋架啫,你話好巿,我就覺得係好屎,食左就好屎啦

我:其實d酒樓過年總係將d菜名改做乜野大吉大利呀,白玉金環呀咁,咁你知唔知發財元碲寓意乜野呢?

姐:唔知

我:財元(裁員)

姐:暈,即係豉椒炒魷條新版

我:咁不如諗夠十樣一圍啦

姐:咁唔小得苦瓜同梅菜啦喎

我:諗到,人到撈下撈下叫撈起;整番碟炒粒粒,即係豆呀瓜呀肉呀全部切成粒,跟住用手食。。。

姐:即係乜呢?

我:用手執嚟食,即係執笠



今日初三,咪鬧我呀

5 意見:

supageti said...

一底即係幾銀?

naruto said...

50呀

卡臣 said...

煲仔飯(煲仔)

naruto said...

卡臣:
good,加落菜單先

L L said...

我去年十月起輸到暈,9場香7場,冇咗成皮嘢,新年未砌過,希望轉運喇!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...