Wednesday, January 4, 2012

茶果嶺尋寶﹣上

早兩星期去過茶果嶺,行錯路,miss左條村,今次去補番。。。原來入面好多正野呀


今日先講榮華冰室;唔知點解呢條村細細,但入面有三四間冰室咁多;而榮華冰室個外形仲保留住同幾十年前一樣呀

入到去,差不多滿座,一個食客師奶話:座低食啦,食唔到幾耐架啦,話要拆啦
朋友:幾時拆呀?
師奶:話左好耐啦,8幾年話拆到而家啦
我O哂咀,心諗:8幾年話拆,拆到而家仲喺度,師奶你真係廢噏


睇下食乜先


嚟呢類冰室,總係要叫個餐蛋麵,比較特別係有蝦子麵你揀,我揀左出前一丁,麵就“淋”左少少,但嚟呢度都唔係為左食架啦


好,開始尋寶,
張實木雕花櫈本身就係一件寶啦
中間張隨地吐痰海報真係同幾十年前嘅一樣架,呢張勁呀~
吊扇同個天花都比較少見


仲有風扇製同個百事雪櫃


左邊嘅林志玲鐵皮風景月曆,以前真係勁興架,果期係邊個紅,就會有個女星退地(較剪剪果隻,退得好核突),套喺巴黎鐵塔呀,大苯鐘等風景唧前面,要幾娘有幾娘;但林志玲咁近代都仲有嘅?????


睇埋貼喺舖頭嘅相,只係認到郭鋒嚟過,其他相片都係舊紀錄啦,鄧麗君張相貼到甩哂色啦


茶果嶺仲有乜睇?聽日繼續

11 意見:

30 Something said...

我又去過呢度食餐蛋麵呀!

l.minor said...

重有貓睇~我估

雖然我未去過

largeheadboy said...

細個有親戚喺呢頭住
都叫做成日去
不過未去過呢度啲茶餐廳~

naruto said...

30 something:
原來跟住你走呀

l.minor:
貓。。。有

大頭:
值得去呀

TY said...

9蚊份腿蛋治又抵喎...
灣仔我唔知價食左份$20! 貴到呢~~~

Ebenezer said...

單春餐蛋麵14蚊,抵喎!

naruto said...

TY:
$20無野飲呀?

Ebenezer:
抵你咪搭幾十蚊車去幫趁囉,呵呵呵~

best actor said...

道通字鐵閘靚到呢,好阿飛feel。

ayclui said...

D相有隻花豹嘅?

naruto said...

best actor:
一入條村,時光倒流左,好得意

ayclui:
唔知喎,無問佢,貼喺冰室架

陳娃 said...

巧靚呀~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...