Saturday, January 7, 2012

噚日答案

原來有$25架,夠食個下午茶餐,都唔錯喎

唔怪得之咁多人執紙皮啦!

12 意見:

supageti said...

價錢唔錯, 但係啲銀好污糟 ~~~ @@

TY said...

有25蚊都幾好喎! 唔怪得之, 我成日見D阿婆拎免費報紙拎幾轉啦!

30 Something said...

竟然有咁多, 不過都唔夠買一本貴少少的雜誌.

naruto said...

阿粉:
錢汚糟我唔怕,我最叻"冼"錢

TY:
你想轉行呀?

30 something:
好過無咁啦

supageti said...

我依樹啲婆婆、賓賓個個星期都一大車推去賣,好肥仔!

攞你命三千 said...

唔怪得朝朝地鐵站門口都有人收免費報紙

Ebenezer said...

轉行執紙皮啦,不如^^

naruto said...

supageti:
你推埋一份啦

三千:
係呀,衰衰地勤力D搵到兩餐架原來

ebenezer:
搶阿婆飯碗呀?

ayclui said...

啲銀好污糟 x 2
阿婆拎免費報紙好鬼狼o架~

naruto said...

ayclui:
你咁清楚嘅?你係阿婆?

Sun Sun said...

我平日啲雜誌, 日日派嗰啲免費報紙都放喺公司, 儲到咁上下就俾清潔嬸嬸, 當做幫補人地囉, 你緀繼續賺多幾餐啦.

naruto said...

sunsun:
平時我都掉落大厦回收箱,應該都係比垃圾婆嘅。。。

我無左架車仔,想賺多餐都難囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...