Thursday, January 19, 2012

收爐 狂擦一餐

今日,跟完一單難應付嘅食物shooting後,個客話星期五要layout喎,但其實layout之前已做好,放番張相落去,星期五send出去就攪掂,當收爐架啦,呢兩日開下單追下數hea下就算lu

夜晚,朋友生日,揀左𠿬西營盤嘅momo食自助餐,對我嚟講好OK架啦,有沙律有牛扒有意粉有湯麵有雪糕有蛋糕,最緊要係無嘈嘅師奶,亦唔會有大聲阿叔囉



朋友嘅爛gag。。。
佢食左啖牛扒,跟住話:雞嚟嘅
我:下?
朋友:塊牛扒好雞
我:O

其實塊扒本身唔差,但唔夠熱囉真係,唉~



另外我亦要投訴,雪糕櫃太凍,雪糕好難“畢”呀,我好辛苦至畢到六球呀


靜靜地,最好傾下旅行料,住邊區好呢?呢間平D,果間就方便D,住唔住溫泉酒店好呢?住幾多晚好呢?終於度好,聽日開始book啦:)

12 意見:

卡臣 said...

大陸人則說:「這雞真牛!」

largeheadboy said...

唔住東京站都去一去嗰頭丫唔該~

TY said...

旅行最開心就係計劃行程~~~ 祝大叔訂到想住既酒店!!! YEAH!

Cat said...

一定又有日本靚相睇,好心急呀。
剪髮前要準備乜野?

black lab said...

馬喰橫山?一定好平...
但係自機場要轉幾轉車喎。

仲有,溫馨提示:
住溫泉旅館嗰晚最好5:30前 check in,最遲最遲6:00都要去到。因為溫泉旅館一般都會6:00開始分批 serve 晚飯,如果你好似一般香港人咁8、9點先至 check in,一來自己冇飯食,二來為人家帶嚟不便。

naruto said...

卡臣:
未聽過㖭

大頭:
無話唔去,盡量啦

TY:
開心得嚟有D煩囉

Cat:
剪髮前嘅準備準備中:)

black lab:
馬喰橫山果間,後備啫:)都真係貪平

我點會6:00後至checkin吖,而家仲諗緊要唔要夜晚果餐,橫掂我都唔食魚

Ebenezer said...

小心變肥仔wor^^

naruto said...

Ebenezer:
新年通常無野啱食,新年至減啦

瘋膏 said...

"好辛苦至畢到六球呀" <- 食咁多, 唔怕肚痾?

東京唔住大頭嗰間? 好似幾正。

ayclui said...

冕餐都多o野食喎, 幾銀呢?

ayclui said...

係晚餐至啱~

naruto said...

瘋膏:
我係雪糕怪,唔會肚屙

ayclui:
仲有凍蟹腳,青口同螺㖭。。。匯豐visa 8折後$200

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...