Tuesday, March 17, 2009

鳴門教室﹣photoshop效果

收到姓卡謮者意見,佢覺得用slide形成睇相唔方便,另外,又收到姓黑讀者查詢photoshop效果﹣大頭釘同透明膠紙點整?
呢個係有求必應blog,即刻開課

step1/先準備大頭釘等嘅圖片,可以上網搵,或者買clipart圖庫


step2/揀定自己嘅相片


step3/開新檔,設定大小,我設咗A4size,copy張水松板做底,再copy一張相過去


step4/開新layer放在相片下,畫白框,扮白邊相


step5/往layer工具格左下角襟F,揀shadow,會有一個窗彈出,可調節陰影光暗及大細


step6/張兩層layers link埋一齊,跟住在EDIT揀tranform及rotate相片及白框


step7/開大頭釘圖庫,用鋼筆勾出整個path,跟住make selection 再copy往大圖


step8/duplicate多一粒大頭釘,在edit...>transform...>distort,將形狀變成斜陰影,再在image...>edit...>curve調到變灰色,再在layer格...>對下按mutiply,就會有此效果


step9/重覆以上動作


step10/好,到膠紙;我覺得最易handle係先影張膠紙相,跟住勾path再copy落大圖,在image...>edit...>curve將顏色調光,跟住在layer格...>對下按lighten,及在layer格...>對下右面較opacity控制透明度,重覆多幾次,又攪掂


最後加上文字,壁佈版完成





我做都要半粒鐘,我諗黑同學要交番一份功課比大家睇,唔好SIDE我心機

各位如果有唔明,就問我啦!有photoshop嘅就試下做啦,唔難架

卡讀者,而家個blog日日新鮮,即叫即製,滿意未?

26 意見:

Ogake said...

大叔好有心呀~ 真係拯救萬民呀~~~
我覺得好難~~
你會唔會捉住我隻手逐步教架??

黑柴 said...

師父出手,好勁呀!直頭係雜誌一樣!袋哂落袋!

黑柴 said...

叫師父捉住你隻手逐步攪....
好有衝動...依家即卡交功課!

Ogake said...

喂~ 上面位先生, 你係咪酒醉未醒~
逐步教~ 唔等於逐步攪~ 你想人地逐步攪你定逐步教你呢? 定想逐步攪住你咁逐步教你呢?

Sun Sun said...

Ogake: Hahahahahhahaa......

Ogake said...

SunSun~ 做咩笑我呀~~~

Sun Sun said...

Ogake: 點敢笑你, 你估我唔驚你又逐步笑住嚟教, 教住嚟攪, 攪住嚟笑咩?

naruto said...

上面三位同學:
你地當我呢個院長死架,當我呢度按摩院呀!呢度係高尚學院呀

ogake:攪屎棍,記大過,停牌一年

黑柴:記大過兼功課未交先扣分,判一百六十小時服務令

Sun Sun:本來笑吓咪算囉,又搭嗲,記缺點

largeheadboy said...

好 pro 呀!不過我連 photoshop 都冇咁點算好呢?:p

黑柴 said...

老師,交功課!

naruto said...

largeheadboy:
買囉!呢個年代點可以唔識

黑柴:
又真係聰明仔喎!請你食聰明豆啦

supageti said...

證明你果然好得閒 ~~~ 可惜我依家無 mood 學住 ~

爛 铜 said...

可以考慮使用picassa 3 ,有大量的單鍵功能。 ñ _你網站首歌很.................................老.... it's criminal!.........爛姓謮者

naruto said...

意粉:
咁我真係得閒嘛

Bloken Black:
首歌係Slide揀架,我都嫌佢嘈左D

eric said...

naruto老師教得很詳盡。多謝!

Anonymous said...

你首兩直頭嘈啦,一開你個blog就俾佢嚇一嚇。
你解釋個 "相片店" 程序好清楚呀,你知我平時我都有玩開 "相片店",雖然未實習,不過我諗我handle 得到。我只係估唔到個陰影原來要自製,仲以為係連埋粒飛釘添。

naruto said...

eric:
唔駛客氣,鍾意就敎多D

ps:你個blog好好睇呀

black lab:
真係唔熟唔好做,唔識較番隻歌收聲,連釘陰影做法咪好似個白框咁做囉!個透視會有D唔同。
就嚟飛啦喎!心情如何?

黑柴 said...

可以上番slide edit唔要首歌,使唔使我又開柏直教室呢?

naruto said...

黑柴:
要,搵唔到個位edit佢

casper said...

大叔你真係好叻...!

男人老狗 said...

點解Lamma Island變咗Lantau Island?

Anonymous said...

RE Naruto:
有d緊張啦,又有d唔捨得。但係我會摒除雜念,努力讀書!

naruto said...

casper:
你叻D。。。棧們嘅技巧

男人老狗:
死火,咁Lantau係邊度?大嶼山?

black lab:
加油加油

Leo said...

死火,咁Lantau係邊度?大嶼山?<﹣﹣﹣

嘩嚟少陣都走寶!一點就明,老師真係叻喇!

卡臣 said...

你是一個好老師
有耐性又詳細

naruto said...

卡臣:
耐性其實無乜

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...