Thursday, March 12, 2009

懶*靜*期

10:30am
今朝嘅工作原來唔駛半粒鐘做完,做乜好呢,呀,飲水

12:15pm
而家坐喺公司,要做嘅做哂,唔想(駛)做嘅唔會做,水已經飲咗幾杯,又未放食飯,報紙又睇埋;
原來當心死,好多野都可以唔駛做,仲有咁多日,唔通織冷衫咩!

2:15pm
聽日有展覽,但係我已講明唔會落場,但今日SET場始終要跟,新設計,我都想睇吓出咗嚟靚唔靚

我諗未來兩星期大部份日子都係咁過,日頭寫blog都得啦!

13 意見:

casper said...

hehe, 我係第一個wow!!

啱啦, 每日你早午晚都可以寫一次卜, 相信咁多時間你應該可以寫好多好野, 唔再係爛卜同呃卜!!

Ogake said...

好好享用呢個悠閒工作月啦,工作上既野已成定案, 唔使太勞心, 係blog度寫多D你既感受~ 都係對自己好D既方法~

Anonymous said...

飲太多水,係無益架...
不如睇下有啲咩嘢game啱玩好過喇~
每樣東西都係適可而止,好(係講你飲水呀...)
知嗎

Anonymous said...

take it easy. Meow~

largeheadboy said...

咁又真係幾痛苦啊
點解唔係即走架?
點都好,好頭好尾
好好的過埋這半個月吧~

naruto said...

casper:
車,得你話我呃blog咋嘛!你做呃blog咁易架

ogake:
你都寫多D啦,停哂手,好忙咩?忙咩呀?

邪留丸~:
多極都係八杯左右

Meow Male:
你又改名呀?會架啦,take 到有咁easy得咁easy

largeheadboy:
呢個月仲有展覽,個新設計我跟嘅,佢梗係想你跟埋啦

supageti said...

咪當係 long vacation 囉 ~~~ ^^

p.s. 老友唔一定老嫁,叔叔 ~~

N/A said...

我现在的心情也是这样
经常偷懒~~博客也是大白天上班的时候写的
哈哈

naruto said...

意粉:
玩開心D,vacation?一陣啦,唔會比佢太LONG

mystical hyman:
你寫一篇要幾耐?

Anonymous said...

唔........襯呀

Sun Sun said...

公司可能都未執嘢走, 先執咗個卜個format, 果然得閒!

naruto said...

欣宜:
收到,再改

Sun Sun:
得閒,姓葉

Sun Sun said...

姓葉都好, 唔係姓盧.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...