Wednesday, March 11, 2009

番嚟啦

今朝起身,感覺鬆哂,照鏡都覺得好樣番D,XX又暢順,太陽又浦頭,心情即刻番哂嚟!

講下呢幾日嘅雜事。。。

*公司裁員,有我份,個個即走,得我一個要做到四月一日,咁諷刺,唉!

*當個心走/死咗,坐喺公司原來變得好辛苦,好多野唔會再做,得閒咗好多,迫自己飲多杯水,飲多杯水,跟住去多次厠所,再去多次厠所

*發生呢件事,令我知道其實老爸好錫我,呢樣係最大收獲

*身邊有人提醒咗我幾年前講過事業上嘅目標,團火番番嚟,我會繼續

*身邊好在仲有好多朋友,多咗好多飯局,又陪我唱K,仲連唱兩DAY,以為可減壓,點知效果一般,事後先發覺。。。車,都唔係有壓力,減乜鬼壓啫

*又有朋友捉我睇泰國鬼片,呢個真係弱項,好少好少睇鬼片,成套戲ME起對眼嚟睇,臨瞓都驚瞓唔著,但個腦其實連隻鬼乜樣都唔知;不過嗰晚幾開心,thanks!

*見到個blog咁多人寫咗D撐我嘅留言,見過嘅,未見過嘅,又電話又msn又e-mail,我真心講多謝,我會記住

15 意見:

阿ta said...

加油呀! 我都失業左好耐......你唔好冇心機,努力搵工呀~~~

Anonymous said...

睇鬼片睇得咁開心
我有套【幻海奇情】要唔要借你?

supageti said...

俾心機 ~ 加油 ~ 老友 ~~~

CH Mak said...

Good to see u back. :)

Anonymous said...

加油呀師兄!
咪當攤抖下再發威囉!

naruto said...

阿ta:
暫時唔搵住,會做老本行。。。freelancer,你都要加油呀!

欣宜:
我回你一堆陰陽路系列

意粉:
完全收到,不過唔認老

CH Mak:
你想睇我嘅背面?:)

Alex:
放心,師弟,我地學校無弱兵,多謝

N/A said...

新加坡也如此
但是新加坡的手段更加厉害
变相裁员 让你自己丢信自己走>"<

maymay said...

見你開心番,老懷安慰~~^_^

Anonymous said...

大叔~
見你開心返就好lu~
原本都諗住請你食朱古力...
睇嚟都唔需要lu~
呵呵呵~ ^o^

naruto said...

mystical hyman:
我而家都相差唔遠,喂!行家嚟喎,遲D去你邊慢慢睇

maymay:
開心番啦,但已經破咗我最長唔開心紀錄

邪留丸~:
我成個櫃桶都係picnic,都食咗唔少

casper said...

唔好客氣啦! 不過你個日係電話同我講, 話同我講完電話個人開心返晒, 係唔係真架?! hehe

naruto said...

casper:
我好似話同你傾前已經開心番喎

Anonymous said...

你係有才華既人,唔憂~遲早實有好野做,而家怒玩~
我就黎畢業,比曾生條友搞一搞,唉,點算。

naruto said...

DragonGirl:
才華就無,小聰明就有D

卡臣 said...

被裁員?
塞翁失馬
而家咪幾好

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...