Wednesday, May 16, 2012

怪人系列之。。。。怪客6 大結局

前言:怪客,即係我嘅客,喺我心目中佢係一個正宗港女,同佢合作,心情好就笑爆咀,心情差就真係XXX。。。

嚟到大結局啦,睇下佢有乜金句

其實都係佢嚟我屋企果日(一日咁多金句堅難頂囉),佢問我同攝影師:有無講比你地聽我去馬爾代夫渡蜜月呀?

我:有呀,聽過啦,你仲話今年要去四次旅行吖嘛

攝影師:有錢人喎,馬爾代夫好貴喎

怪人:唔貴,萬零蚊日咋嘛,渡蜜月唔慳得嘅

第一回合完
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
隔左兩個鐘,我同攝影師邊影相邊傾計。。。

我:喂,有無發覺呀,D豬肉越嚟越貴呀

怪人插咀:係呀,好貴呀

攝影師:我地(兩公婆)會買舊大嘅煲湯,五六十蚊,分兩餐飲,好似抵D囉

怪人插咀:我分三餐㖭呀(真係乜都要鬥過咁喎)

攝影師:你都幾怪架喎,馬爾代夫萬零蚊唔貴,煲湯豬肉幾十蚊就嗌貴

全場DEAD AIR
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

怪客雖然大結局,但香港咁多怪人,怪人系列係不死嘅

17 意見:

Cat said...

平心而論,佢係咪好靚女架?
如果唔係真係無乜人頂得佢順個喎,
更何況要同佢結婚添。

TY said...

其實真係好多呢D人, 只係大家平時少見者...哈哈!

即係買個萬幾蚊既袋就眼都唔眨, 但係LUNCH食個飯過四十蚊就叫貴囉!

Tat said...

Cat 你又唔係佢或者佢老公,你唔會明的,所有人覺得呢條女點唔掂都好,佢老公愛佢就乜都得。

我朋友的老婆好鬼作狀,身邊的朋友親戚都怕咗佢,成日係我朋友面前話佢老婆點點點,佢地由拍拖到結婚都成廿年,咪又係咁。

largeheadboy said...

有啲人乜都要叻過你
衰又要衰過你

l.minor said...

香港真係乜人都有呀!

Karvitz said...

屬於慳細唔慳大同埋咩野都八的香港女士喇

卡臣 said...

咁顛? 呢個系列唔好停呀!

best actor said...

千祈唔好停,太神化啦。

naruto said...

Cat:
平心而論,連合格都無呀

TY:
四十蚊食個lunch。。。好貴呀

Tat:
X豬頭遇著X鼻XX果隻

大頭:
係呀,攞著數要多過你。。。咦,咁似你嘅

l.minor:
古靈精怪呀

Karvitz:
算唔算多呢?

卡臣:
無野寫啦,你係咪想我繼續比佢糟質吖

best actor:
當做經典收藏啦

Anonymous said...

可以出書喇~~

Unknown said...

撳錯掣...之前嗰個係我嚟...

chiseenjai said...

上星期日TVB做南北媽打, 好好笑呀, i miss 媽打..

sorry, get to the point,

戲中肥姐住公屋, 但係成日充大頭鬼, 令到佢個仔, 張學友學埋佢地衰野...

my point is, 條女係米充大頭鬼呀?

又或者, 真係好有錢, 不過冇咩衣食..

好彩, 我仲有選擇朋友既權利, 見/識到呢D人, 我掉頭走LU...

祝佢婚姻美滿!

largeheadboy said...

咁下次開個系列寫我喇~~

Priscilla said...

我同意Chiseenjai,我都有過D"Ex"朋友超鍾意充大頭鬼,以及好似怪客一樣"人格分裂(funny)"。 Example : 明明住紅磡就會話比人聽住黃埔;乜都同你比。 不過佢哋全部都有一個包容佢地嘅老公/男朋友。 我就"頂唔順"啦!

新鮮人 said...

平心而論,
兩公婆邊洗買五六十蚊咁多黎煲湯,
分兩餐都係咁話,
煲湯唔係分餐就用雙倍肉嘅,
笑爆嘴,
個攝影師應該唔清楚價錢隨便up!

naruto said...

Quincy Luk:
出左書我咪係才子,哇!

chiseenjai:
我夠想走啦,搵食艱難呀

大頭:
你死啦,hehe

Priscilla:
明明住紅磡就會話比人聽住黃埔。。。我有個舊同事明明住觀塘,話比人聽住半山

新鮮人:
咁我自己一個人舊靚豬𦟌都要廿幾蚊喎,佢可能買舊靚啩,無諗過呢個point喎

S said...

吓,嘜原來寫咗咁多集,都係同一日發生㗎?對住啲咁嘅人,真係救命呀!

重有:“萬零蚊日咋嘛” ﹣ 呢句我嘅理解係每日萬零蚊,如果去七日就即係“萬零蚊”X7,好貴呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...