Saturday, February 4, 2012

又NG啦

08年寫過呢一篇。。。

話”昂坪360“改壞名,因為NGONG PING隱藏三個NG,難怪佢多番意外,NG完又NG


今次好揀唔揀,揀正初三最凍果日嚟壞,而家話要換啤令,又停用兩個月,都唔知係第N次停駛啦,上要市集做生意就真係陰公啦

改名啦不如

8 意見:

卡臣 said...

好嘢
果然洞悉天機

攞你命三千 said...

笑左

好多次意外都唔似有咩人為因素,我諗我地有生之年會見到佢因為維修成本太貴而要摺埋

naruto said...

卡臣:
最怕改壞名呀

三千:
佢未摺,巿集d舖摺唒

l.minor said...

好在我都未去過,我有畏高架!

ayclui said...

我到依家都未坐過佢架吊車呀...

naruto said...

L.minor:
無屎用

Ayclui:
景係好靚架其實

星若 said...

好彩係香港, 唔會有問題都夾硬話無事繼續載人!

naruto said...

星若:
今次都係處理得差呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...