Monday, February 27, 2012

眼晴想旅行

如果問我十個鍾意去日本嘅理由,呢樣佔其一。。。


日本嘅酒店大部份都裝有呢個設備,今次天氣凍尤其愛上,塊馬桶板係暖嘅,舒服到呢,唔屙都要坐下呀真係;

另外,又有貼身嘅洗眼洒水系統,厠紙都慳番,D水仲要係熱架,正~

ps:明天,遊記開始

15 意見:

Cat said...

好似香港都有得賣。

卡臣 said...

會唔會漏電?

largeheadboy said...

有啲仲有風乾,正!

l.minor said...

你係pat pat想旅行多d

naruto said...

Cat:
有架,真係考慮下先

卡臣:
唔會掛

大頭:
今次行程無遇過吹乾架

l.minor:
全身都想旅行

ayclui said...

呢個裝置都深得蝦子餅歡心o架...我呢, 用過一次就無用啦...

black lab said...

仲可以調較水力,有冇見到嗰個掣?
另外,前面都可以洗架 (for 女性)。

Ebenezer said...

洗完眼伸有冇通埋櫃桶添呀?唔好晒曬部野d function喎!

naruto said...

Ayclui:就算唔洗,佢嘅發熱功能都無敵啦

Blak lab:當然知啦,我唔會用錯嘅

Ebenezer:我呢部就無呢個功能啦

L L said...

據知仲有啲可以配音,遮咗啲爆石聲,避免俾其他人聽到,日本人真係好貼心!

chiseenjai said...

洗眼洒水?!

我過幾秒先意識到係C眼! hahahahahha XD

Tat said...

人地為美食、購物、演唱會去外國,你為咗屙屎,都算夠特別。

maymay said...

我都好喜歡架呢,不過我屋企個蚊型廁所放唔落~>_<

naruto said...

laulong:
呢部有沖水聲,我唔識襟停佢,扮沖左好耐水囉

chiseenjai:
你天真囉

Tat:
最高境界呀,旅行的藝術呀呢D

maymay:
咁要打通佢,做open toilet la

Bean'z Lam said...

panasonic有,toto有
豐儉由人
平到3000幾有交易,你諗諗佢
裝完叫我上去試下,哈

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...