Monday, August 15, 2011

復活

部腦換左個hard disk,復活啦~

其實超好運,過去一個月超忙佢無事,星期三晚半夜佢都仲未出事,完成哂個大job,星期四朝佢就衰左,開唔到機。。。

接住嘅job剛好星期一至交貨,而所有嘅內容又好運地抄番哂出嚟無壞到,部電腦而家復活啦,容量仲大左,成部新機咁好乾淨

壞得啱timing,扺鍚

我捱得住部腦捱唔住,我堅

我無中暑波鞋中暑,又係我堅,多謝~~



17 意見:

卡臣 said...

復活節快樂

best actor said...

講開講﹐等我都back up下先﹐呢D話發生就發生﹐唔好講笑。舊年死過一次。

black lab said...

你部腦都算幾有靈性。

不過,亦都可能係佢拼盡最後一口氣幫你做埋個大 job 先至死,真係鞠躬盡瘁咯!

largeheadboy said...

我呢啲宅男
電腦一打柴就大件事喇!

ayclui said...

大叔堅過石堅啦~

naruto said...

卡臣:
請你食復活蛋

best actor:
以後會用dropbox,咁就唔怕無back up

black lab:
真係架,好多謝佢呀

大頭:
好似你呢D咁有錢嘅宅男,買左幾部旁身啦

ayclui:
石堅﹣走左好耐啦喎,堅過佢好似都係。。。

supageti said...

石堅走左兩年,唔算好耐啫。

L L said...

呵呵, 恭喜復活!

Bean'z Lam said...

你用得Mac就順手用埋Time Machine啦

naruto said...

阿粉:
兩年咋咩?

laulong:
多謝

豆:
唔識,教大叔

TY said...

大叔, welcome back!
用dropbox都好.. 不過都係小心D好.. 留多個底好D~~

新鮮人 said...

你"老"而堅呀!

naruto said...

TY:
我會做好D back up 架啦

新鮮人:
我唔認老呀

五珍 said...

我的電腦也幾年沒upgrade了,但它很好,仍捱住,感激。

maymay said...

遲下天氣凍,你唔流BT,我就話你堅嘞~~

naruto said...

五珍 (Jan Ng):
真架,電腦唔壞真係好感激

maymay:
你而家出街唔流汗,仲堅㖭呀

Leo said...

咩dropbox、timemachine, 完全唔識添!總之生財架生以後要細心呵護喇!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...