Wednesday, August 10, 2011

阿妹愛臭腳

噚日寫阿仔阿妹,即刻有高收視,佢地咁受歡迎,今日繼續啦~~~~

今晚比較得閒,夜晚去到,阿妹依舊閹閹悶,佢碟貓糧係無食過架,點算?


諗起自己個袋有罐貓罐頭,開左引佢,果然肯食。。。少少,即係阿仔又差唔多食哂一罐

同佢玩下啦,玩攰左應該會肚餓啩!出絕招。。。


迫佢玩左十分鐘,佢又痴番住我拖鞋,睇下,單手玩毛,個身係唔肯離開我拖鞋架


跟住,仲索性著埋㖭


阿仔,你都玩下啦;有得食,真係啋我都儍


但食飽左,佢終於都出手啦


阿仔,你個腩突左出嚟呀


講番今日個主題,唔好以為我專登隊隻腳比阿妹,係佢自已走埋嚟仲要俟住咋



19 意見:

新鮮人 said...

真係似天殘腳踢貓喎!

卡臣 said...

好SM啫

邪留丸~ said...

阿妹會唔會唔舒服呀...?
食嘢,食咁小...
擔心...


=3=

unknown said...

好SM X2

naruto said...

新鮮人:
寃枉呀

卡臣:
唔關我事架

邪留丸~:
精神就無問題,應該係發脾氣,噚日玩完,今日去睇下佢有無食多D啦

largeheadboy said...

阿妹個樣好憂鬱啊~

naruto said...

馬田亨:
開工啦你

naruto said...

largeheadboy:
佢個樣本來都有D架啦,而家更明顯

l.minor said...

阿妹好可憐呀~

naruto said...

L.minor:
有我陪佢玩,唔可憐啦

best actor said...

原來阿妹有戀腳癖同鞋癖﹐各適其適啦。
阿仔要參加weight loss 計劃啦~

瘋膏 said...

要叫亞仔跑多d, 咁細個就有腩肉, 要keep身材。

亞妹有冇咬你腳趾?

supageti said...

我估你隻腳陣味可能同佢老豆差唔多,呵呵 ~~~

TY said...

可能阿妹有鬚就認老豆, 搵你頂一頂先呀!!

ayclui said...

原來阿妹鍾意臭o野...下次帶條鹹魚比佢攬下啦~

naruto said...

best actor:
好多貓都係咁架,唔知點解

瘋膏:
阿妹唔會咬我嘅

supageti:
咁邪?

TY:
咁都得?

ayclui:
鹹魚臭過我隻腳好多,唔好扺毀我隻腳

Tat said...

阿妹越嚟越重口味,鞋、拖鞋、臭腳,唔知下次會聞個位靚仔的邊一忽呢?

Tat said...

唔記得講,第一張相阿妹好似唔係咁望到正部電話咁,不過第二張好正,好中意,哈。

phyllis said...

阿妹成日留守大門, 一定係等緊老豆返...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...