Sunday, June 5, 2011

家常廢話

星期二晚,如常番老家食飯,同家姐阿媽打三腳牌,一邊打一邊廢話。。。

講緊我表妹,佢地係孖女,而家都廿幾啦。。。

媽:個大嘅本來係細,個細嘅先係家姐嚟架

我:點解呀?

媽:佢開肚架嘛,個醫生咪將上面果個捧出嚟先囉,就係咁,家姐變阿妹啦

姐:佢地係肚識唔識爭位架呢?

媽:梗係識啦

姐:你又知?

媽:你個細佬(即係我)咪識囉

我:我係孖胎嚟架咩?

媽:唔係,只不過你臨生果兩星期,醫生照到你用個pat頂住個出口,醫生就喺我肚皮“查”滿爽身粉,跟住用心慢慢移番啱個位,點知第二個星期,你又自己掉番轉,個醫生(鬼佬嚟喎)都話呢個係naughty boy

我:哦!都係想個腦出先啫

媽/姐:。。。。。。。。。。。。

17 意見:

卡臣 said...

果然頑皮呀

supageti said...

Get 唔到添 ~~~

ayclui said...

......乜可以隔住個肚皮推個BB嘅咩?

欣宜妹妹 said...

意粉姨: 即係大叔個腦生喺個C忽度呀...

naruto said...

卡臣:
除左頑,仲有d巢添

意粉:
飲樽葡萄適再嚟睇過

naruto said...

Ay:
我都係咁問阿媽,佢話得架喎

欣宜:
咦,你明呀

新鮮人 said...

明唔明唔重要,
主要係話你自頑皮囉,
人家三歲定八十,
你未出世就顯示咗你係頑童一個了。

naruto said...

新鮮人:
其實我自覺唔頑囉

supageti said...

吓 ~~ 即係欣宜妹妹個答案係啱 ga?

邪留丸~ said...

欣宜妹妹巧聰穎呀!
XD

largeheadboy said...

我唔係好明
不過我好信欣宜妹妹嘅答案
雖然我都一樣唔係好明

naruto said...

supageti:
係呀

邪留丸~:
你唔聰穎咩?

大頭:
頭大裝草

邪留丸~ said...

唔呀...
成日都被人欺騙...
=3=

naruto said...

邪留丸~:
唔想再比人呃,我幫你啦。。。比D金飾我,我幫你祈下福

邪留丸~ said...

哦...大叔原來係祈福黨~

咁...我係唔係要答返你?

"我全家都好幸福喎~"

naruto said...

邪留丸~:
巧聰穎呀

unknown said...

老頑童......呵!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...