Wednesday, August 27, 2008

床底寶箱之史前硬幣(一)

打九號風嗰日留喺老家,剿家床底,搵到個久違嘅錢箱;自細已經有儲錢嘅習慣,細個用恒生唐老鴨錢箱,到小學後期就用呢個,睇下入面有咩先?


好多筍野,估吓有D乜?

8 意見:

男人老狗 said...

我記得個唐老鴨錢罌係渣打銀行開戶的禮品,而恆生銀行嗰個係一座塔,上面寫住聚沙成塔,好墜手嫁!

Ogake said...

喂~~上面果個~~~真係年代唔同呀~ 乜開戶有D咁得意禮物既咩?

火影,我估,你個錢罌~係咪仲有D未拆既利是係度呀? 定係要我地估床底仲有D咩呀??

Anonymous said...

我估有曱甴同老鼠屎...呵呵

casper said...

我估有好多coins, 仲有好多係女皇頭嘅!

largeheadboy said...

會唔會有男人頭呀?
我依家見到女人頭都會儲起唔用。

naruto said...

男人老狗:
咦!又同我唔係差好遠咁喎

OGAKE:
隻羊咩錢罌自己買架,死蠢!
入面無利是,床底仲有貨,你估吓囉。
ps:我要handletter

欣宜:
無呀!乾淨架

casper:
你咁估就實中嘅!嘻嘻!

largeheadboy:
乜頭都有,無大頭

Leo said...

唐老鴨錢罌my favourite!

naruto said...

Leo:
你用過唐老鴨錢罌?
唔似喎!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...