Friday, August 8, 2008

我又講奧運

趁住奧運熱,推出勵志故事第二擊,















5 意見:

casper said...

攞獎都要除衫?? 有時真係唔係好明白小新!!

Anonymous said...

好認同小新媽媽最後嗰句...
哈哈~

maymay said...

如果我係小新媽媽,我會自殺或者殺左小新囉~

黑柴 said...

開幕式的精彩,身為中國人引以為傲!

naruto said...

casper:
我諗佢扮緊游水選手

邪留丸~:
我阿媽都係咁講

maymay:
有無咁嚴重呀?

黑柴:
無睇,唔識答

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...