Saturday, August 9, 2008

我的高清時代


你。。。高清咗未?

8 意見:

Anonymous said...

勁!

但Olivia 唔好用,會過熱。換過第二個牌子啦!唔該!哈哈

Anonymous said...

病情好似嚴重咗 =.=

supageti said...

好可疑 ~

Ogake said...

A貨~~
我講緊個人~~

largeheadboy said...

我都覺得好嚴重
直頭危殆添~~

Anonymous said...

係邊樹買架?
我都想買返個喎~
哈哈~

Anonymous said...

邊個簽佢出院嫁?奧運特赦...?

naruto said...

karvitz:
啱啱買咋喎!無過熱

欣宜:
口拿,食咗藥啦,咪歧視

supageti :
可疑我竟然睇奧運?影完相就熄機啦

OGAKE:
我飲“百爛士“考試科科攞A

largeheadboy:
最多咪高盲,點會危殆

邪留丸~ :
百佳

朱朋:
糊咁塗

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...