Monday, August 27, 2012

床底寶箱之史前 影樓証件相紙袋

終於得閒D啦,決定寫返“床史”系列,仲定實逢星期日晚出一篇,都要迫迫自己寫,因為床史係仲有貨可以寫幾十篇嘅,死未?

今日先睇睇呢樣。。。

上兩個星期,屋苑貼出告示話某晚有攝影公司嚟幫居民影証件相,十幾蚊有一打,我正要新相伸請passport,去馬

影嘅時候,個後生女攝影師係咁要我“及”低個下巴,影完又無得睇返兼揀相,心諗都唔慌好樣;佢有得揀將file燒落碟同執相(當然要加錢),我見佢咁求其,慳番

但今日攞相覺得OK喎又

講咁耐其實係想講小時候上影樓影証件相,相片會用個紙袋仔入住,大家睇下,係咪可以列入古董啦


再睇下張相,真係童年現在一般可愛呀~呵呵呵


16 意見:

SKII said...

嘩,經典!有冇得閒經過睇下同一個地址而家做緊乜野呢?

eee, 相中人都幾好樣喎,邊個嚟架!? XD

攞你命三千 said...

小小叔可愛D

個H即係依家咩號碼??

卡臣 said...

唔俾like都唔得呀!

best actor said...

你嘅眼科醫生點樣醫好你細個嘅倒雞眼嘅呢?

black lab said...

好多人講咗張相,我想講講個 title。
研究咗好耐,到底幾多樣嘢呢?
「影樓、証件、相紙、袋」?
抑或係
「影樓、証件相、紙袋」?
睇完篇文先至知,原來只係一個 item。

largeheadboy said...

大叔真係越大越靚仔呀,呵呵~

Karvitz said...

証件相?你自己影自己執再搵埋間相熟鋪頭曬埋都得喇!

l.minor said...

講開証件相,之前我樓下都有一次十幾蚊一打,我見到d西裝友只著上身去影,下身就短褲

最近一次証件相我都係自己執,自己影,跟手upload去快圖美print相,$1.x巳經可以有成4-6張

你依個証件相,抵呀~影得好呀!

chiseenjai said...

十幾蚊有一打, 真係好銀平啦...

我2000畢業, 試過著SUIT去影, $200 先得20張...

FUCK!

naruto said...

SKII:
去睇下都好喎

點止幾好樣,呵呵~

攞你命三千:
H for HK island

卡臣:
真嘅?

best actor:
賤呀,我無鬥雞呀

black lab:
你諗多左啦

largeheadboy:
我出名越大越醜樣架喎

Karvitz:
自己曬都唔係呢個價啦

l.minor:
我果度變左兒童樂園,D阿媽帶哂D B嚟影,又要攝影師氹佢阿B笑,十幾蚊玩死人





naruto said...

chiseenjai:
海鮮價

ayclui said...

個紙袋真係好懷舊, 保存得好好呀~
大叔細個個樣幾卡通喎~

naruto said...

ayclui:
係呀,狄里斯果隻吖嘛(唔好話係快獸果隻呀吓)

Phil Chan said...

以前重會有相底俾返添架。

naruto said...

Phil Chan:
我都有keep部份相底架

新鮮人 said...

好可愛啊!

嘻嘻~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...