Tuesday, December 3, 2013

東京の秋日限定快閃黨 - day4 9:10am早機

5:20am就起身,6:00am check out,到上野搭京城慢車去機場,點知。。。

去到神田車站,天仲未光


















上野站呢,光光地啦


















朋友話架車,我就跟上。。。咦,無人嘅?


















哇,sky tree呀


















太陽出來了,哇,臨走搭車都睇到日出喎,好開心















約70分鐘嘅車程,點解咁耐都未到嘅。。。

搭左90分鐘,發現總站係成田,唔係成田機場,我望住朋友,想暈。。。

冷靜,原來10分鐘後有車去機場

去到,跑呀跑,唉;終於喺起飛前65分鐘去到國泰櫃位,無人排隊,好快攪掂,成身汗















起飛嘅一刻,影到條發光河


















最意外驚喜係,影到富士山呀,yeah~

即刻覺得呢個旅程好開心呀:)

















行程雖短,但影相嘅收獲不俗,好滿足呀~~












遊記寫完,多謝收睇

ps:但仲有一輯相,真係死唔斷氣~~









9 意見:

black lab said...

睇完呢篇,對於你(哋)點解會成日行錯路、搭錯車,我又有更深入了解。
其實以前我都常常會犯類似嘅錯 (e.g. 以為「成田」=「成田機場」),但錯得多就漸漸學精。

naruto said...

black lab:成田同成田機場有分別,舊年仲記得,今次急急去,乜都唔記得,衰左

好彩最後趕得切

l.minor said...

隨著你呢篇,我都回歸了

naruto said...

l,minor:幾時有相睇?

l.minor said...

我今次打算用成年時間寫番出黎XD

PanLa said...

塔錯車呢樣真係好驚險!!!!
我試過係book左火車再搭飛機點知火車delay,趕餐死!!

ayclui said...

To 樓樓上: 果然係爛尾遊記同盟嘅鐵膽喎~

所以好唔鍾意飛東京, 搭成個鐘車先出到市區, 福岡勁快啊~

naruto said...

PanLa:我大意啫,差唔多次次旅行都搭錯車

ayclui:羽田咪快囉

l.minor:唓~

the inner space said...

我都試過一次
搭飛機去程
見到 fuji yama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...