Saturday, May 28, 2011

興奮。。。唔該唔好停

收到通知中左“愛情潛水”戲飛,星期三晚9:50首映,油麻地百老滙,諗過唔去,一來唔知乜戲,二來又夜又遠呀

終於有去,好好睇,好好笑㖭,畫面又靚,推介,我比85分,好彩有去啫, 因為。。。。


套戲咁夜,先約朋友7:00pm佐敦食飯先,我又早到喎,咁見有間投注站,咪買番張六合彩囉,星期五朝上網對,見頭三個字中哂,有D暈㖭,最後,真係中左四個字喎,兩個星期第二次中四個字啦,我望住部腦呆左兩秒。。。


唔該,唔好停

ps:懷住興奮心情寫呢篇,興到有些糞,就此擱筆

p完再ps:暴風女神比六合彩打低左,聽日至出街

21 意見:

unknown said...

套戲我100個想睇....

TY said...

哇哇哇... 又中?!!!!!!!!!!!!!!
大叔, 你係咪養鬼仔?!!!!!!!

欣宜 said...

富者愈富呀!

新鮮人 said...

唔公平呀~~~~~~

l.minor said...

4個字即係中幾多錢呀?我唔買六合彩架~

信你, 要睇愛情潛水!

naruto said...

馬田亨:
咁你去睇100次啦

Ty:
養自己都mountmount緊,養唔起鬼仔

欣宜:
但意粉話著嚟著去都係果條褲

新鮮人:
係啦,中多個字吖嘛

L.minor:
$640

套戲易消化,冇介紹錯嘅

Karvitz said...

天理何在!哈

naruto said...

Karvitz:
Yeah---

Rempei said...

嘩~~咁旺~~~要揾你夾份煲大佢喇~~

largeheadboy said...

$640 食到好多餐喇我~

L L said...

好嘢好嘢,繼續呀,唔好比佢停 :p

naruto said...

Rempei:
係就快啦,唔旺得好耐囉

大頭:
我諗我多d囉

Laulong:
你都係啦

ayclui said...

大叔醒2個冧巴o黎啦~

naruto said...

Ayclui:
我買電腦架咋,5 同38啦

Tat said...

5, 38
唔生髮???
你話你自己?

naruto said...

Tat:
呢d咪係開囗中囉

ayclui said...

多謝大叔...我跟~

naruto said...

Ayclui:
唔好客氣

maymay said...

旺得貢交關嘅,點樣慶祝呀?

新鮮人 said...

貪字得個貧,
要心足呀!

naruto said...

Maymay:
無慶祝

新鮮人:
我心足架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...