Wednesday, May 25, 2011

貓媽與新貓媽

4月15日,如常去探貓媽,餵佢嘅時候,突然走出一隻大貓乸搶食,貓媽望住佢讓比佢食,食完佢就走左,跟住幾次都無再見到佢



5月18日,發現唔見貓媽嘅第一日,佢竟然又出現
(熟貓嘅人請睇下佢個肚,係有左定係生完呀?)


仲表現到好熟地頭,食完走去曬太陽㖭


5月19日,貓媽繼續失踪,佢呢,就繼續風騷,好大食又同其他貓表現熟稔;


5月20日,嘗試下晝1:00pm去,諗貓媽可能黃昏出去搵食,但都係唔見佢唔到

我諗,貓媽究竟係比野狗食左吖?比呢隻貓乸迫走左定係比貓義工捉左呢?

5月23日,黃昏去到,又係見到黑貓,新媽貓,兩隻B;有D失望,餵佢地食野之餘,好多蚊,噴左蚊怕水都中招。。。

黑貓同新貓媽食完行開,仲friend到“戀”我腳㖭,肯跟我啦喎!


諗住再添D比佢地嘅時候,貓媽突然戲劇性現身,狂𡁻貓糧,我當然大量提供啦

仲用iphone影相,貓媽,你番嚟我安樂哂:)


番嚟睇相嘅時候,有驚人發現。。。。

未完,下週再續

10 意見:

l.minor said...

其實你一個星期會去幾多次餵貓呢?

send咗d野去你email,收唔收到呢?

largeheadboy said...

新媽貓個樣好奸角 feel

仲要等下個禮拜?聽日喇!

supageti said...

貓媽有左?

maymay said...

貓媽個樣好純,不過有D抑鬱

naruto said...

l.minor:
1-2次啦

大頭:
你個樣就奸角feel

聽日無呀,呢堆貓仲有好多野寫,兼仲會去,長篇連續劇嚟架

supageti:
貓媽就應該唔係,新果隻就唔知

maymay:
佢其實喺貓入面算係蠢囉,食都唔夠人搶架

TY said...

哎呀...你個連續劇可唔可以播一至五呀?! 要等下個星期...咁耐!!!!!!!!!

supageti said...

用 iPhone 影果張唔多得喎 ~~~

naruto said...

TY:
哎呀,仲有其他勁料想寫嘛,呢篇我著緊D,要慢慢寫好D呀

supageti:
第一次用iphone個zoom影相,唔知原來咁chicken,但最緊要紀錄貓媽回歸啫

meow said...

好緊張...我鍾意貓媽呀!
雖然好想知點,但你慢工出細貨都好。
我都試過冇帶相機用i-phone,紀錄相,冇所謂啦。

naruto said...

Meow:
係呀,想慢慢寫,每隻貓有佢地嘅性格,想寫詳盡d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...