Thursday, May 19, 2011

流水響。。。乾塘

流水響水塘,兩年前嚟過,影樹林倒影,好靚


上星期六重臨舊地,O哂嘴,原來個水塘乾剩一忽咋~



化身記者報導下先。。。我身處嘅呢個位置,原本係水塘嚟架,而家乾到見底兼生埋草,呢個水塘D水其實係供應邊區架呢?就嚟要制水架啦喎!


又帶大家睇下discovery青勞,呢D係乜呢?


係青蛙蛋呀,再無水睇怕佢地都捱唔住呀,得番一個腳印嘅水咋;之後兩日都有D雨,應該都解到燃眉之急嘅~


仲有好多呢種長臂青蝦仔,顏色好靚~


咁一場嚟到,都行過圈啦,見有家樂徑就行啦,點知又唔知行左去邊啦,見到呢條橋,以為去左洪武三十二D佈景;呢樹好多蚊


仲影到超袖珍草蜢仔


用長鏡隊埋去,sharp到毛都數到呀


沿路舖哂花,好長嘅花路


咦!地下塊枯葉識郁嘅?


原來係隻蛾呀


天越嚟越陰越行越快,亂行一餐兼沿路都無人撞到問路下,一小時後,去左一處叫九龍坑村嘅地方,搭綠van轉火車走人

13 意見:

新鮮人 said...

好似睇discovery channel咁呀!
好有趣的"斗斗"!
哈哈哈~~

largeheadboy said...

嗰啲係蛋蛋即係仲未變蝌蚪呀?
好似珍珠奶茶啲珍珠啊!

l.minor said...

真係好多蛋喎~

naruto said...

新鮮人:
鍾意睇discovery channel,啱啦,仲有幾集喎

largeheadboy:
問老師啦,我鬼識咩,最後原來唔係青蛙嘅就好笑啦,呵呵

l.minor:
咁現場都好多蛙叫嘅

TY said...

而家香港係大陸買水, 應該唔會制水既!

我覺得有時隻蛾靚過蝴蝶..

black lab said...

我第一次見到青蛙卵呀!(如果真係卵的話)

naruto said...

TY:
咁仲要水塘嚟做乜呢?

如果無供應比人,又點解得番咁少水呢?比魚飲哂D水?

black lab:
我細個阿公話我知係青蛙卵嚟架

supageti said...

流水響行到九龍坑都行左好遠喎 ~~~

TY said...

我意思係.. 水塘既水都係會供應比我地使用,不過同時間都會係大陸買水, 所以乾塘應該唔會制水....

新鮮人 said...

唔會有蟲蟲啩?
好核突喎!
打冷震啊!

naruto said...

supageti:
連埋影相兩個幾三個鐘咋喎

TY:
大陸水應該供唔晒全港九新界架喎,我估,D喉通哂全港九新界咩?

新鮮人:
昆蟲就係,但唔驚嚇啦

ayclui said...

青蛙蛋? 今日去睇中醫果個地方之前有好多蝌蚪, 依家變哂小蛙,我仲捉咗2 隻玩咗一陣先放番佢地去荷花池~^^

naruto said...

ayclui:
呢批遲熟呀,帶佢地睇下中醫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...