Thursday, May 19, 2011

號外﹣繼續中

今日呢,得閒呀,有朋友中左milk嘅獎唔得閒去,咁我代去啦

去到代攞之餘,揭下佢擺喺reception本最新雜誌,見到我之前參加竉物相原來贏左喎,即時送獎品比我呀

成袋喎,捷榮喎,仲唔係咖啡?


上車拆開睇;咦!咩嚟架?

1/男裝牙膏﹣牙膏都分男女架咩?

2/女裝格甩底制汗劑﹣我無乜需要喎,仲要女裝㖭

3/女裝格甩底制汗劑﹣吓,又係?

4/唔知係乜﹣究竟係貓屎剷定係夾嚟架呢?

5/頭蠟﹣er,其實無乜頭髮架啦,有無豐盈效果先?

最有用得枝牙膏咋,其他應該都要比人啦,邊位想要呀?

13 意見:

unknown said...

竟然冇M巾

欣宜 said...

我諗原本係咖啡, 但個職員見到你個樣, 即刻覺得你有止汗除口氣蠟頭需要, 咪換晒D禮物囉, 真係體貼呀

naruto said...

馬田亨:
仲要係用過嘅好唔好?

欣宜:

largeheadboy said...

其實嗰度啲人係咪都認得你架喇?

naruto said...

largeheadboy:
我咁”正“,實認得我啦==

Anonymous said...

真係恭喜晒
不只有運行, 仲要有實力
掂呀

路人RX178 Kin

naruto said...

路人RX178 Kin:
有儍福

ps:RX178咩野嚟架?巴士線定機械人model no.嚟架?

maymay said...

好攪笑~~

Tat said...

咁係
傻人有傻福
定係
美人有「尾」運

naruto said...

maymay:
呢篇勵志架,唔係攪笑

Tat:
啋!「尾」運,咒我就香咩?

ayclui said...

To 欣宜: 真係好有見地呀~
To 大叔: 好明顯個receptionist食你夾棍啦~

naruto said...

ayclui:
唔好亂講呀,個receptionist好乖女架,見我中獎,即刻幫我問架啦

l.minor said...

To 欣宜: 真係好有見地呀~x2
To 大叔: 好明顯個receptionist食你夾棍啦~x2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...