Wednesday, May 11, 2011

貓國旅行﹣西環後巷

雖然搬嚟西環已經近兩年,但一路都唔知原來咁多鄰居住喺附近。。。

三月某一朝,七點幾醒左,8:00拎相機入汚糟後巷探險。。。

no.23/一行入去,原來有一堆貓分佈喺路邊,屋簷


no.24/呢隻好得意,企喺街見我行近就防範,速逃,走上高位就以為好安全,擺哂pose任影


no.25/呢隻算係最大膽,隻隻走哂上屋簷,得番佢


no.26/我相信貓同人一樣,係有精神病架,你睇下呢隻個樣


no.27/使唔使跳到咁高呢?


no.28/呢隻,成隻豹仔咁


no.29/呢張飛簷走壁,我勁鍾意呀


no.30/事情永遠係玄嘅,條街你日日行都未見過有貓,一話要影貓功課呢,佢就突然喺你面前出現,仲行入車底;我唔理,趴低都要影到你,結果效果出奇咁靚


no.31/另一條巷,有隻喺度做早操


no.32/西環有條村,行到氣咳上到去,搵到一隻,捐入閘入面,啋我都儍


今日呢十張勢均力敵啦啩?

8 意見:

TY said...

鍾意no.27佳麗, 但係講相, 我就鍾意no.30...大叔, 趴車底都值呀!

邪留丸~ said...

no.25可能唔係大膽...
可能佢係遲鈍咗啲,先唔走住咋~

no.26睇咗你點樣形容佢,笑咗~

今次投no.24,31

:)

Meow said...

24:樣、甫士最靚。
30:有你瞓身演出,加晒分。
每一輯都好好睇:)

largeheadboy said...

隻隻都好醒目識望鏡頭
我要 31 同 28 吖!

supageti said...

貓貓又無侵犯人,但都有賤格人渣蝦佢地,好嬲呀!>_<

naruto said...

TY:
最近又趴多次,D貓好鍾意車底

邪留丸~:
26果隻真係似癲貓喎

Meow:
謝謝

largeheadboy:
望鏡頭係每次要影時揮下手,扮下貓叫,佢就會望過嚟架啦

supageti:
真係有好多人渣,希望拉到佢地,打跛佢隻腳

unknown said...

都係馬田x最正!!

maymay said...

個人渣帶埋個仔去打貓,簡直離晒大譜!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...