Monday, May 9, 2011

貓國旅行﹣街頭搏擊

西營盤係街貓天堂,有一日搵阿媽食飯,專登行入D細街,見到“ 一堆”貓。。。

呢隻係其中一隻

no.21/仔嚟架,睇佢個樣都知唔係善男啦,先叫佢做羅樂林


仲有呢隻,on烚烚,都係仔嚟架,我地先叫佢做馬田X


羅樂林本來瞓喺度hea,隻唔知死嘅馬田X竟然埋去撩人


羅樂林一巴星埋去,但落空


唔知死嘅馬田X。。。開拖


一野撲埋去


出絕招,好英呀;點知。。。


白貓一野擒拿口,KO左馬田X(係呀,呢張咪就係twilight張相囉)


no.22/戰敗嘅馬田X,真係有樣睇,謝哂,但佢有野同大家講:大家好,我係no.22,請投我一票

13 意見:

TY said...

我真係未見過貓打交, 仲要咬頸... 勁!
我鍾意馬田X後面果隻 what's michael!

unknown said...

我復出後第一篇就見到你寫d噤嘅野........唉....

largeheadboy said...

23 號仔臨尾出場
下一集會唔會擔重?

naruto said...

TY:
影咁耐見過兩次,呢次激D兼影到,好好彩

michael。。。正面個樣唔係好似架

馬田X:
無話果個係你,呵呵;我支持你復出架:)

largeheadboy:
有排喎,我排左第二D貓出場先喎

best actor said...

兩幫爭地盤﹐好激。
抑或係前戲﹐打者愛也﹖

naruto said...

best actor:
爭地盤啦

ps:你前戲會咬人喉嚨架?

veron said...

貓貓打交
兵不血刃
算好斯文了
我朋友的松鼠狗跟鄰居的大狗打交
被咬出兩個血洞呀陰公

Anonymous said...

Please pay attention 馬田X~A 和 馬田X~B 是兩隻唔同嘅貓貓,請留意A是有尾的,B是斬了尾的!!!

naruto said...

veron:
人打交仲狼呀,hehe

Anonymous:
咦!係喎,你啱喎,我都撈亂左㖭

Maisy said...

最後一張,交足戲,真係好好笑^^

Artman said...

你可以去拍紀錄片 - 動物篇植物篇都得.

meow said...

哈,我改投21號仔,太型啦。

naruto said...

Maisy:
但原來唔係同一隻喎

Artman:拍緊啦,而家都

meow:
21號多謝你

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...