Tuesday, May 3, 2011

貓國旅行﹣出發

三月開始,構思影一輯香港各區貓相,點知一發不可收捨,影到過百隻,後期仲同佢地越影越friend;好,今日開始,帶大家貓國旅行。

no.1/決定影貓後第一隻遇到嘅貓,係呢隻,地點係觀塘,海濱公園對面,眼神好cool但非常靚仔


no.2/搭巴士去汀角,落車去士多買甜筒,見到佢地,兩隻野困左喺士多門口下格籠屋,好迫呀


no.3/點解上面兩隻野會咁迫,因為要讓個上格籠屋比呢隻,老闆娘話佢係啱啱噚日比人轉送比士多架咋,唔怪之得眼有淚光啦


no.4/仲係汀角,咁多貓嘅呢度;一間村屋入面,本來影龜,佢走出嚟搶鏡,不停轉pose,我揀左呢張


no.5/好,轉個地點,嚟到灣仔一間偏僻舖頭,呢日休息,但有隻招財貓隔住玻璃高貴地同你say hi


no.6/灣仔公園見到佢,非常怕人,影左呢張即閃


no.7/呢一站係大圍,剪頭髮前去影,得呢一隻,非常痴身,係都要“戀”你腳,我覺得佢個樣有D似blog友馬田X


no.8/同澳門嚟嘅mandy上環影相時,見到呢隻街貓,有人餵佢,分左心影佢幾野,佢條淚腺係咪發炎呢?


no.9/嚟到西環,屋企附近樓梯底嘅鞋檔,有呢隻招財貓,佢好似圍左頸巾,我懷疑係尼龍繩散哂


no.10/都係西環,機舖門口見到佢,好貪玩,係要同你打拳,比佢劃左一野㖭,好彩無損


no.1-10佳麗,鍾意邊隻呢?另外,有無多貓嘅地方推介我去影呢?

14 意見:

卡臣 said...

3,5,9,10
冠軍係...10

Ellen老師 said...

香港地又會咁多貓呀!

meow said...

果然影得好靚,好有貓緣呢!1號最靚,9號眼神最殺死人。我都想知邊度多貓影。

l.minor said...

3啦~

8好可憐呀!

多貓地方,夜晚果欄(7-9pm)
大澳

WA1HA said...

中環行上去永利街(我都唔知係唔係呢個名, 總之係歲月神偷果度)條樓梯有好多喵架!

largeheadboy said...

6, 7, 10 吖!痴身嘅貓要加分呀!

naruto said...

卡臣:
幫我宣佈埋結果㖭呀?

Ellen老師:
真係好多,試過有個位,一眼望埋去多過10隻,正

meow:
9號靚在綠色眼,襯番條頸巾

l.minor:
更可憐都有,不過有D唔放出嚟架啦

果欄去左,黃昏去,都有幾隻收獲

大澳就未必專登再去啦

kawahmel:
好,近我,搵日去裝下先

largeheadboy:
咁人痴身呢?

瘋膏 said...

No.7 笑咗

1同4應該係番貓。

naruto said...

瘋膏:
你識馬田X?係咪有D似先?

TY said...

i like no.3! 同時五號佳麗好高貴~ 姿勢優美~

邪留丸~ said...

like 5號~
但次次遇到嘅喵咪,
都好似7號仔咁...眼超超
T^T

supageti said...

你應該幫 No. 9 解左條繩嘛,好似 cool 得好緊呀 ~~~ 一定好唔舒服 ~~~

largeheadboy said...

一個個喇,你就要扣分囉~ :p

naruto said...

TY:
no.3有另外一張係眼濕濕架,陰公

邪留丸~:
唔係架,好多都友善架,7號都友善架

supageti:
我事後有諗過,但之後無見到佢

largeheadboy:
我好高分,扣D有乜所謂:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...